Sunday, July 15, 2012

RG2011... Fw: 55 Ahli MIC Serah Borang DHPP

 

 

55 Ahli MIC Serah Borang DHPP

 
AMPANG: Penyerahan borang keahlian Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) oleh 55 ahli MIC Ampang mem­ buktikan PAS semakin mendapat sokongan di ka­langan masyarakat bukan Melayu.

Wakil Belia MIC, Tiru Morty a/l Amasamy telah menyerahkan 55 borang ke­ ahlian DHPP kepada Ahli Dewan Negeri (Adun) Lem­bah Jaya, Kasim Abdul Aziz dalam majlis minum petangmdi kampung Tasek Permai, dekat sini, baru­-baru ini.

Menurut Kasim, konsep mesra rakyat yang diamal­kan wakil rakyat Pakatan Rakyat tanpa mengira wak­tu menjadi faktor orang bukan Melayu memberi so­kongan kepada PAS.

Sebelum Pakatan Rakyat mentadbir Selangor kata­nya, Ampang mempunyai wakil rakyat Melayu dari­pada BN yang meminggir­kan masyarakat India.

Ini katanya, berbeza de­ngan pentadbiran kerajaan Pakatan Rakyat yang mem­bela semua kaum tanpa mengira agama dan status.

"Ada kampung di Ampang yang wakil rakyat dahulu ti­dak pernah masuk sehingga masalah banjir tidak dapat diselesaikan," katanya.

Bagaimanapun tambah beliau, setelah Pakatan Rakyat mentabdir masalah banjir dihadapi penduduk berjaya diselesaikan de­ngan menaik taraf saliran.

"Apa yang kita buat ini bu­kan untuk memancing undi tetapi kita lakukan perkhid­matan terbaik untuk kesele­saan rakyat," tegasnya.

Turut hadir dalam ma­jlis tersebut Ketua DHPP Ampang, Kalaimani, Ketua DHPP Selangor, Letchu­manan dan Adun Teratai, Jenice Lee.

comments:

:

Anonymous said...

terkencing laaaa umno/mca/mic dengo berita nih!

tapi takpe, lepas nih umno mesti umum 100000 orang india serah borang masuk umno

hahahahaha

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment