Tuesday, July 10, 2012

RG2011... Moderator Yang Emosi - Dr Ridhuan Tee

 

Saya tertarik menikmati video mengenai "Wacana Perdana PRU 13 - Masa Depan Umat Islam" sehingga membuat saya termenung dan teringat pada Dr Mahathir dan Dr Hassan Ali ...pada suatu ketika, bila mana jelas di wajah beliau sedang menahan sebak. Cuma yang ada sedikit berbeza ialah beliau tidak sampai mengeluarkan airmata (tidak kiralah apa jua perasaan yang terbuku!). 

Syabas diucapkan kepada para ahli panel yang pro-kerajaan sanggup mengundang kontroversi sudi berucap di pentas anjuran PAS. Alangkah baiknya jika ada 'kemudahan' menjemput ahli politik daripada Pakatan Rakyat dalam sebuah forum bercorak isu semasa di TV dan rasional terhadap perbincangan bersifat proaktik ini.

http://www.youtube.com/watch?gl=US&feature=related....versi&v=iEA4YzeMP40

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment