Tuesday, July 10, 2012

RG2011... PERMOHONAN BANTUAN BAGI ANAK YANG MENGIDAP CANCER

 

Sila war-2kan email ini.

 

From: Maslita Othman []
Sent: Tuesday, 10 July, 2012 3:12 PM
To: Maslita Othman
Subject: FW: PERMOHONAN BANTUAN BAGI ANAK YANG MENGIDAP CANCER

 

Bantulah anak ini..

 

From: Hamidah Bt. Harun []
Sent: Tuesday, 10 July, 2012 2:37 PM
Subject: PERMOHONAN BANTUAN BAGI ANAK YANG MENGIDAP CANCER

 

Assalamualaikum. 

En. MOHAMMAD SA’AD BIN ABIDIN ini sangat memerlukan bantuan anda sekarang bagi menampung kos rawatan anak beliau MUHAMMAD HAFUZA RAYYAN. Anda boleh bank-in terus ke MAYBANK  152031508654. 

Anda juga buleh menghubungi beliau terus di no. 012-5351213. Mudah2an derma ini sedikit sebanyak dapat menringakan beban beliau dan mudah2an mendapat redha Allah jua.  

 

Salam kak,

Nak minta jasa baik akak tuk sebarkan perkara ni kpd semua kekwn kita.

Duit collection tu nnt kita bank-in terus ke akaun en Mohd. Saad.

Nk ride ke Kedah tu mcm jauh…tp boleh jer kalu ada biker yg sanggup ride.

 Terima kasih.

 Assalamualaikum.
Saya Mohammad Saad bin Abidin dari kulim kedah  ingin mengemukakan permohonan bantuan bagi menampung perbelanjaan dan rawatan anak yang mengidap cancer. Attachment diatas adalah surat permohonan dan dokument serta gambar-gambar anak saya sebelum dan selepas mengidap cancer.

Sekiranya ada apa-apa pertanyaan boleh menghubungi saya 012-5351213. Saya berharap sangat bantuan dari pihak tuan dan turut sama mendoakan kesihatan anak saya agar dia kembali sihat. Untuk pengetahuan pihak tuan sebelum anak saya disahkan mengidap kancer saya telah menghantar ke pusat asuhan pasti (sekolah) dan sehingga kini dia tidak dapat lagi meneruskan persekolahan disebabkan daya tahan badannya rendah. Mudah mendapat deman selepas chimotrapi. Bila saya bersama, selalu juga dia bertanya bila nak hantar dia sekolah bersama abang. Dia rindu sangat dengan cikgu. Dia cakap kalau rayyan dah sekolah. Rayyan nak jadi budak pandai. Bila besar boleh jadi doktor dan belikan kereta besar untuk ayah.

InsyaAllah.
Terima kasih banyak.


 

,_._,___

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment