Saturday, August 11, 2012

RG2011... Fw: Kenyataan Mufti Pahang

 

 

Terbaik !!! Kenyataan Mufti Pahang Tamparan Hebat Buat Umno/BN

 
BACA laporan Utusan Malaysia diatas ini baik-baik. Mufti Pahang kata, adalah haram dan berdosa bagi umat Islam menyokong parti yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam dan hukum hudud.

Sudah terang lagikan bersuluh,
parti manakah yang selama ini menentang penubuhan Negara Islam dan menolak Hukum Hudud?

Lihat video di bawah ini rakaman kenyataan Najib Razak yang memberi jaminan bahawa Barisan Nasional tidak akan melaksanakan hukum Hudud  kerana ia tidak berpaksi kepada realiti.

Tanpa rasa bersalah Najib menolak Hukum Hudud secara terang-terangan malah mendapat liputan seluruh Malaysia melalui Buletin Utama TV3. Pelbagai alasan diberikan untuk menolak Hudud.

Meskipun Mufti Pahang tidak menyebut secara langsung, namun jelas dan nyata Barisan Nasional adalah parti yang menolak hukum Hudud secara terang-terangan dan termasuk di dalam parti yang haram dan berdosa untuk disokong. MiloSuam

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment