Wednesday, September 5, 2012

Re: RG2011... Kes sumbang mahram: Pemimpin kanan parti pembangkang, anak ditahan

 

Kat Asia Barat tak habis2 tumpah darah dengan pembunuhan. Kat Malaysia pulak tak habis2 diorang ni buat Fitnah. Dosa sama je besor nya. Renung2kan lah.

2012/9/3 feeqa chunna <abj290377@gmail.com>
 

jenis ni mmg tungguu peluangggggg je.. tu pasalll tak tengok kiri kanannn lllajuuuuuu je dia bersedekah amal jariah begini. ha ha..
hai la manusia.... 'kenyangg' la hari2  ini je kejanya yerk.. :D


 
2012/8/30 Sam Kitaro <beserijaya@yahoo.com>
 

Dia ni adalah Pemimpin KITA Pahang......dan hanya saksi kes. Apa motif anda? Fitnah lagi dan lagi dan lagi dan lagi? Neraka jahanam tempatnya... oiiiiii!


From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: jarum_emas@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; MalaysiaNews@yahoogroups.com; chainz_of_frenz@yahoogroups.com; Idaman_Group@yahoogroups.co.uk; pakbelang@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, August 29, 2012 12:00 AM
Subject: RG2011... Kes sumbang mahram: Pemimpin kanan parti pembangkang, anak ditahan

 
Kes sumbang mahram: Pemimpin kanan parti pembangkang, anak ditahan

28 Ogos 2012

JERANTUT - Seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang dan anak lelakinya ditahan bagi membantu polis berhubung satu kes sumbang mahram.
   
Pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lepas bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.
   
Mereka dibebaskan semalam.
   
Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim, mangsa, 15, melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lepas di sebuah pusat bersalin di Cheras, Kuala Lumpur.
   
"Kedua-dua suspek, bapa dan anak itu bagaimanapun dibebaskan semalam atas jaminan pihak polis," katanya kepada Bernama di sini, hari ini.
   
Beliau berkata polis juga mengambil sampel DNA kedua-dua suspek dan keputusannya dijangka diketahui dalam tempoh seminggu.
   
Suspek yang juga saudara terdekat kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang tanah air, pernah bertanding pada pilihan raya umum ke-12.
   
Bagaimanapun, suspek yang bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri di Pahang pada pilihan raya umum lepas itu kalah kepada calon Barisan Nasional. - Bernama

--
More story log on to
http://www.bazookapenaka.com








__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment