Monday, September 24, 2012

Re: RG2011... Mengintai kehidupan peribadi MB S'gor

 

dia ni dulu CEO Guthrie. dan masa dgn Guthrie byk benda yg dia buat utk bantu org luar bandar.
Dia create program kerja kat Guthrie utk bantu mrk yg tercicir pelajaran. mrk ni diambil bekerja dan diberikan
peluang utk belajar kemahiran dibantu oleh Guthrie. dan ramai anak mu8da yg tercicir pelajaran berjaya dibantu dan bekerja dgn Guthrie. Ini yg aku respek ngan dia. 
 
Lagi satu abg aku ada citer, member dia contraktor dan try nak bid projek pasir utk kumpulan alam semesta tu. so kena buat presentation business plan kat dia. so mamat ni account company dia tak ok sgt. tapi background company dia mmg hebat. so bila dia buat presentation tu dia ckp MB ni blh trace kat account dan komen dia punya cash flow utk projek tu. dan siap ajar cam ner nak plan cash flow dia.
 
so bila dgr citer cam tu aku pun tabik la. sbb selalunya bila present MB akan dgr jer pas tu akan tanya kat pegawai kewangan untk pendapat dia. atau angguk kepala pas tu ckp nanti akan dibincangkan dlm meeting exco. ta[pi dgn khalid dia blh checking then bagi komen masa tu jugak dan kira dia tahu la nak baca cash flow dan projek proposal tak mcm sesetengah MB atau menteri yg kena mintak komen org lain sbl bagi komen.  
 
From: noraziziah abdullah <noraziziah@yahoo.com.my>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Monday, September 24, 2012 8:35 AM
Subject: Re: RG2011... Mengintai kehidupan peribadi MB S'gor
 
ade org x suka dia..tapi aku admire keperibadian dia.. i like him.

From: roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
To:
Sent: Saturday, September 22, 2012 2:42 PM
Subject: RG2011... Mengintai kehidupan peribadi MB S'gor
 

  • Aidila Razak
  • 1:43PM Sep 22 2012
 
Membesar di dalam rumah Tan Sri Khalid Ibrahim bermaksud hari lahir tanpa barang permainan.NONESebaliknya, bercakap dalam persembahan video semasa pelancaran buku ayahnya, Siti Izatul Hawa berkata, hari jadi bermaksud pelaburan untuk masa depan."Kami dapat amanah saham," kata Siti Izatul disambut gelak ketawa daripada bilik yang turut dihadiri rakan taulan dan anggota keluarga menteri besar Selangor .Terkenal dengan perbelanjaan berhemah sebagai pentadbir negara, bapa yang tegas itu kali ini tampak ceria.Turut kelihatan anak kecil dua tahun Muhammad Arif Fitri, ibunya Siti Aida Fitri dan saudara perempuan Siti Zaharah dalam majlis perlancaran buku Fearless: From Kampung Boy to CEO oleh isteri meteri besar Salbiah Tunut.NONEJarang-jarang disaksikan, ucapan Salbiah mengimbau kenangannya bersama Khalid, termasuk bagaimana mereka mula-mula bertemu."Kami bertemu di Kuantan. Tak ada 'romen-romen'. Saya beritahu dia, kamu nak saya, kamu kena jumpa ibu, jadi dia minta pada orang tua saya untuk berkahwin."Kami bertunang pada bulan Ramadan dan tiga bulan selepas itu kami berkahwin," katanya.Perkahwinan itu kini kekal sehingga 40 tahun lamanya.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment