Sunday, September 9, 2012

Re: RG2011... [VIDEO] : Kalau Malaysia Tidak Merdeka, Kita Lebih Maju Jika Ditadbir British - Mat Sabu

 

Dalam Islam kita dilarang menggunakan perkataan 'kalau' untuk sesuatu peristiwa yang sudah terjadi, seolah-olah kita tidak redha dengan Qada' dan qadar Allah. Kalau dia tak keluar rumah tentu dia selamat dan tidak mati, maka perkataan kalau itu dilarang oleh Islam kerana itu adalah ketentuan Allah.


From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; "jarum_emas@yahoogroups.com" <jarum_emas@yahoogroups.com>; "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "SahabatInteraktif@yahoogroups.com" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, September 6, 2012 8:13 PM
Subject: RG2011... [VIDEO] : Kalau Malaysia Tidak Merdeka, Kita Lebih Maju Jika Ditadbir British - Mat Sabu

 

[VIDEO] : Kalau Malaysia Tidak Merdeka, Kita Lebih Maju Jika Ditadbir British - Mat Sabu


Selain mempunyai hobi 'phone seks' dengan bini orang, Mat Sabu turut mempunyai satu lagi kebolehan iaitu merapu di atas pentas ceramahnya sehingga pengikutnya teruja walaupun fakta yang diberikan merupakan fakta yang salah serta tidak tepat.

Petikan video dari Gk [SINI] memaparkan kenyataan Mat Sabu bahawa negara kita lebih maju jika tidak merdeka dan ditadbir oleh British :



http://www.youtube.com/watch?v=n5KvSHzYnr0&feature=player_embedded 

Dari ucapan ini maka benarlah dakwaan bahawa British menjadikan PAS sebagai senjata mereka untuk memecah-belahkan perpaduan melayu dan umat Islam dulu-dulu.

PAS yang didaftarkan sebagai organisasi pada 13 Mei 1955 merupakan satu-satunya pertubuhan atau parti politik Melayu yang ditubuhkan sebelum merdeka dan selepas Hizbullah Muslimin diharamkan oleh penjajah pada tahun 1948.

Titik perpecahan melayu bermula apabila Tuan Haji Ahmad Fuad telah keluar UMNO dan menubuhkan PAS, British yang melihat kesempatan ini telah meluluskan pendaftaran PAS untuk menjadi sebuah parti pembangkang agar PAS memainkan isu-isu agama supaya timbul persengketaan dan seterusnya melemahkan orang Melayu.

Maka tidak hairanlah jika Mat Sabu masih mengagung-agungkan British dan menghina pejuang-pejuang negara serta mendakwa Malaysia lebih maju jika tidak merdeka dan terus ditadbir oleh British.

Itulah kita kata PAS bukan parti Islam, tetapi parti politik!

Seorang pemimpin dan pejuang parti Islam yang tulen tidak mungkin melakukan aktiviti 'phone seks', jika ketika negara belum dilengkapi dengan alat komunikasi yang canggih pun Mat Sabu dah cuba aktiviti 'phone seks' - apakah agaknya hobi Mat Sabu sekarang? 

Mungkin dia sekarang guna Skype untuk meneruskan hobi gila beliau, mungkin la kan...?

Hahaha...


Abang Sabu jom imbau kenangan lalu sikit :

http://www.youtube.com/watch?v=QGy_2OfUnL0&feature=player_embedded


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment