Wednesday, September 5, 2012

RG2011... Fw: Meninggal Dunia Akibat Tusukan Buluh

 



 

Kanak-Kanak 4 Tahun Meninggal Dunia Akibat Tusukan Buluh Di Kepala

nusajayakini.com
Nusajaya Kini

KEMPAS: Seorang kanak-kanak berusia 4 tahun telah meninggal dunia akibat tertusuk buluh ampaian dari tingkat 12 di Flat Sri Tanjung, Taman Kempas Permai semalam.

Muhammad Alias Ceh Samad,4, bersama bapanya Che Samad Che Omar, 51 ketika kejadian berlaku. Menurut bapanya, sebatatang buluh sepanjang dua meter yang dipercayai terjatuh dari tingkat 12 flat berkenaan menusuk kedalam kepala anaknya.

Akibat tusukan daripada buluh tersebut, Muhammad alias terus tidak sedarkan diri dan Che Samad terus membawa anaknya yang berlumuran darah itu ke hospital dengan motosikal. Menurut beliau lagi, satu laporan polis telah dibuat untuk menyiasat kejadian yang berlaku ini.

Suhaizan bersama ibu kanak-kanak tersebut.

Sementara itu, Penyelia Pusat Aduan Rakyat DUN Kempas yang juga merupakan Ketua Pemuda PAS Negeri Johor, Suhaizan Bin Kayat turun padang ke tempat kejadian untuk menghulurkan bantuan dan sumbangan kepada keluarga mangsa. Beliau turut menyatakan rasa sedih dengan ansib yang menimpa keluarga mangsa dan mengharapkan keluarga mangsa dapat bersabar menghadapi ujian yang menimpa ini.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment