Wednesday, September 12, 2012

RG2011... Fw: TEMPE DAN PULUT JADI MANGSA KEBODOHAN UMNO

 

27 RIBU KEPING TEMPE DAN 25 RIBU KILO PULUT MENJADI MANGSA KEBODOHAN UMNO... KAH KAH KAH !

inderasipejuang.blogspot.
 

Sebab itu gua kata bila aje bersahabat dengan Umno yang Bijak Pandai pun akan jadi bodoh beb... kebodohan itu pulak bukan sikit-sikt tapi jenis kebodohan Terlampau Yang Teramatlah Sangat... kah kah kah... dah lah tu kebodohan tersebut tak boleh pulak nak disorok-sorokan sebab ianya jenis kebodohan Tak Tahu Malu Tahap Gila Babi... jadi dia orang dah tak tahu nak bezakan yang mana satu kerja berfaedah dan yang mana satu kerja Haramjadah... kah kah kah !

Lu orang fikir lah beb sebanyak 27 ribu keping Tempe yang berharga RM0.60 kalau kecil dan RM1 kalau yang besar... lu orang kalikan 27000 keping x RM0.60 = RM16,200 bagi Tempe yang kecil atau 27000 keping x RM1 = RM27000 bagi Tempa yang besar... itu nilaian hanya bagi Tempe belum lagi Masa dan Tenaga yang dibazirkan begitu saja hanya kerana kebodohan tapi berselindung atas nama Semangat Kemerdekaan bagi menghasilkan Jalur Gemilang.

Tapi mungkin akan ada Penchacai Umno akan jawap "kita dapat tempe harga murah lah atau tempe kita buat sendiri lah"... atau jawapan yang paling sedap didengar ialah "kita tak beli tempe tu lah... itu semua ada orang sponsor"... kah kah kah... kalau itu jawapan yang penchacai umno  bagi maka lagi jelas lah kebodohan nya beb... kenapa tak jawap aje ynag tempe tersebut dibagi oleh Bekas Menteri Besar Selangor Datuk Seri Khir Toyo atau yang Berangan nak jadi Menteri Besar Selangor Datuk Seri Noh Omar... kah kah kah !. baca sini


Sebelum itu telah berlaku satu lagi kerja bodoh oleh Puak-Puak Umno ni beb... ianya berlaku di Kampong Raja... apabila Puak-Puak Bangang Bin Bahlul ni menghasilkAn Jalur Gemilang dari 2500 kilogram Beras Pulut... lu orang bayangkan lah 2500 kilogram beras pulut dibazirkan atas nama semangat Kemerdekaan... tak boleh ke kalau buat kerja yang Bersahabat Dengan Syaitan... mungkin sebab itu kot sahabat dan penyokong Umno sampai sanggup menyerang orang hinggakan kedalam Masjid, kah kah kah !.

Sebab itu Orang Jawa yang ada kat Selangor ni patut tolak aje Pemimpin yang macam ni beb... buat malu Orang Jawa aje... dah lah yang satunya Penyamun Tarbus... tapi yang belum disahkan Penyamun ni pun Macam Otak Udang... tak dapat nak bezakan mana kerja Pembaziran Yang Bersahabatkan Syaitan dengan tak membuat Pembaziran Yang Bersahabatkan Malaikat... banyak lagi orang Jawa kita yang Bijak Pandai dan tak Bersahabatkan Syaitan beb... kah kah kah !.


hemmmmmm..... kata orang kalau banyak makan tempe boleh jadi cerdik beb... mungkin betul kalau syaitan tak masuk sekali dalam tempe tersebut... tapi kalau syaitan dah masuk sekali dalam tempe... dari kecil sampai mampos pun makan tempe tak kan cerdiknya beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment