Tuesday, September 11, 2012

RG2011... HASIL TANAMAN TIDAK DI PEROLEHI.(ada siapa2 boleh bantu)

 




Salam sejahtera Tuan,

Saya Sazali bin Sahap ingin bertanya mengenai hasil tanaman kelapa sawit ayah saya yang bernama Sahap bin Umar (Mukim Air Molek Kg.Sg.Baru) tidak di perolehi sekian lama.Ayah saya sekarang menetap di kelang selangor.Masalah yang kami hadapi ialah apabila di tanya kepada adik bapa saya yang tinggal di air molek sg.baru tentang hasil tanaman kelapa sawit dia mengatakan tidak dapak wang hasil jualan kelapa sawit .yang di jalankan oleh pihak felcra.Jadi dengan rendah hati saya meminta pihak felcra dapat membantu kami untuk menyemak semula rekod samaada pembayaran sudah di buat atau belum.Nama bapa saya SAHAP BIN UMAR.No lot GM MCL 851, LOT 527 MUKIM KUALA SUNGEI BARU,,GM MCL 1035,LOT 1020 MUKIM SUNGEI BARU ILIR,,GM MCL 1083,LOT 476 MUKIM SUNGEI BARU ILIR..Di antara 3 lot ni  ada lot-lot yang telah di tanam dengan tanaman kelapa sawit.Sekian sahaja masalah yang saya kemukakan & saya berharap pihak felcra dapat membantu kami sekeluarga.

Yang Benar,
Sazali Bin sahap
(011-11338358)
 






__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment