Thursday, September 13, 2012

RG2011... Kajian Bahaya penggunaan ketuhar microwave

 

Satu masa dahulu pernah menjadi isu berkenaan penggunaan Microwave Oven yang dikatakan memberi kesan kepada tubuh manusia.
Lihat eksperimen yang dibuat ke atas pokok di bawah yang disiram dengan dua jenis air. Iaitu air yang dididihkan menggunakan oven microwave dan air yang dididihkan menggunakan dapur/alat pemanasan biasa. Air-air ini kemudian ditapis dan disejukkan sebelum diisiram ke atas 2 buah pokok ini.

Selama bertahun-tahun bahawa isu hangat penggunaan microwave memberi kesan radiasi terhadap manusia kerana dikatakan proses memasak menggunakan microwave dikatakan merosakkan DNA dalam makanan sehingga tubuh tidak dapat mengenalinya. Jadi tubuh membungkusnya dalam sel lemak untuk melindungi diri dari makanan yang mati atau menghilangkan dengan cepat.
Fikirkan semua Ibu memanaskan susu dalam ketuhar mikrowave. Bagaimana dengan jururawat di Kanada yang memanaskan darah untuk pemindahan pesakit dan secara tidak sengaja membunuh mereka ketika darah yang dimasukkan adalah sudah mati.
Tetapi pengeluar-pengeluar ketuhar mikrowave mengatakan adalah selamat. Jangan fikirkan ia, tetap menggunakannya juga. Tanyakan Doktor saya yakin mereka akan mengatakan penggunaan ketuhar mikrowave selamat juga. Bukti dalam gambar-gambar pokok di atas , kita sendiri boleh membuat eksperimen ini di rumah.
Berikut pula adalah eksperimen sebelum ini yang mengatakan ketuhar mikrowave mempunyai kesan.
Forensik DOKUMEN EKSPERIMEN
Disiapkan Oleh: William P. Kopp
A. C. E. R.. Penyelidikan Operasi
TO61-7R10/10- 77F05
RELEASE PRIORITI: KELAS I ROO1a
10 Alasan untuk anda buang Microwave Oven anda
Dari kesimpulan daripada kajian Switzerland, Russia dan Jerman klinikal saintifik, kita tidak boleh lagi mengabaikan microwave oven ada di dapur kita. Berdasarkan kajian ini, kesimpulan artikel ini ialah:
1). Berterusan makan makanan dari ketuhar gelombang mikro menyebabkan kesan jangka panjang – kekal – kerosakan otak oleh "shorting out" dari impuls elektrik di dalam otak [de-polarizing atau de-magnetizing jaringan otak].
2). Tubuh manusia tidak dapat memetabolisme [menghancurkan] dengan tidak diketahui-produk yang dihasilkan dalam makanan microwave ..
3). pengeluaran hormon lelaki dan wanita dimatikan dan / atau ditukarkan dengan berterusan makan makanan microwave.
4). Kesan dari makanan microwave oleh-produk sisa [jangka panjang, tetap] dalam tubuh manusia.
5). Mineral, vitamin, dan gizi dari semua makanan microwave berkurang atau diubah sehingga tubuh manusia mendapat manfaat sedikit atau tidak ada, atau tubuh manusia menyerap sebatian diubah yang tidak boleh dipecahkan.
6). Mineral dalam sayuran berubah menjadi radikal bebas kanser ketika dimasak dalam ketuhar gelombang mikro.
7). makanan microwave menyebabkan pertumbuhan kanser perut dan usus [tumor]. Hal ini mungkin menjelaskan tahap meningkat pesat kanser usus besar di Amerika.
8). Berpanjangan makan makanan microwave menyebabkan sel kanser untuk meningkatkan dalam darah manusia.
9). Terus-menerus menelan makanan microwave menyebabkan kekurangan sistem kekebalan tubuh melalui kelenjar getah bening dan perubahan serum darah.
10). Makan makanan microwave menyebabkan kehilangan memori, konsentrasi, ketidakstabilan emosional, dan penurunan kecerdasan.
Adakah anda membuang ketuhar gelombang mikro anda? Selepas anda membuang microwave, anda boleh menggunakan ketuhar pembakar roti sebagai pengganti yang boleh bekerja dengan baik bagi sebahagian besar makanan dan hampir sama cepat.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment