Friday, September 7, 2012

RG2011... Re: PAS PIS PUS

 

cakap macam takda iman Nas nih..syok kafirkan org (lepas tuh salahkan org machang)...semua orang termasuk ko..kalau BN boleh benarkan org rogol budak lepas suruh kelaku baik ajer sebab muda lagi..mari pakat2 tolak BN.. BN tolak hudud..hina hudud..penakut nak umum PRU13..

2012/9/7 Nas Isma <angahku_01@yahoo.com>
Apolak parti adat & sosial.. Dah jelas PAS adalah parti ajaran sesat (orang Machang yang cakap) atau parti ajaran songsang (semua orang yang cakap).. So jangan percaya kat PAS..

PARTI ADAT & SOSIAL , PENGHINAAN KEPADA ISLAM ATAU KEPADA PAKATAN?



Akibat salah didikan dan salah pemimpin PAS yang tidak tahu menjaga lidah-lidah api mereka, penyokong dan ahli tegar PAS tidak lagi dapat membezakan ISLAM sebagai ADDIN dan PAS sebagai sebuah wadah parti politik yang tidak mewakili ISLAM ADDIIN. PAS sebagai sebuah wadah politik boleh saja berubah dari memperjuangkan ISLAM kepada memperjuangkan fahaman selain ISLAM seperti yang berlaku ketika ini. Manakal ISLAM sebagai ADDIN tidak akan berubah sedikit pun hinggalah sampai saat kiamat kelak. Ketaksoban penyokong dan ahli PAS sudah melampaui batasan yang dibenarkan di dalam ISLAM. Firqah PAS sudah menjadi sebuah FIRQAH yang amat menyesatkan dan menyeleweng jauh dari ajaran ISLAM HAKIKI.

Pemecatan Hasan Ali kerana isu DUMC dan kritikannya kepada Anwar Ibrahim membuktikan PAS sudah lama meninggalkan ISLAM ADDIIN.

Perkara itu disahkan oleh Khalid G sebagai wakil kepada sekutu politik PAS (PKR & DAP) melucutkan PAS dari memegang portofolio Agama Islam di Selangor. Sebaliknya Khalid G telah menghina dan memperlekehkan PAS dengan memberikan portfolio Adat Resam Melayu dan Belia dan Sukan. 

Jika penyokong dan ahli tegar PAS hendak melempiaskan kemarahan mereka kerana kini di gelar Parti Adat & Sosial, Parti Assobiyah & Sukan, Parti Assobiyah & Sekular mereka hanya ada pemimpin dan diri mereka sendiri untuk dipersalahkan. 

Mereka sendiri yang mencari nahas bersengkongkol dengan parti plularisma dan sosialisma. Bukan di atas nasihat UMNO pun PAS menyertai Pakatan Plularisma dan Sosialisma. Itu berlaku di atas ketamakan pemimpin PAS dan ketaksoban ahli serta penyokong PAS sendiri.

Itulah keaiban yang terpaksa PAS tanggung akibat menolak seruan perpaduan ummah serta mendoakan kehancuran sesama Muslim.

TEPUK DADA TANYA IMAN!







--
Xstream-BOP

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment