Tuesday, January 15, 2013

RG2011... ada brannn ???

 



Kerja Gila!! "Skywalking" Trend Nak Mampos Cepat

 Skywalking trend fotografi terbaru di Rusia, di mana keseronokan, mendaki banggunan tinggi tanpa peralatan keselamatan yang betul, dan kemudian mengambil gambar diri mereka dengan  mengambil pandangan ke bawah dikedudukan merbahaya.

Kebelakangan ini dua jurugambar, Vitaly Raskalov dan Alexander Remnev, telah menjana banyak buzz sekitar subjek ini.

Jurugambar Alexander Remnev memberitahu Daily Mail bahawa terdapat seberapa banyak 200 jurugambar di Rusia, sebahagian besar daripada mereka pelajar, yang melakukan ini jenis fotografi berisiko. Alexander Remnev sendiri adalah hanya berusia 18 tahun.
 Alexander dan kawan-kawannya sering menceroboh dalam usaha untuk mendapatkan pandangan menaiki tangga atau tangga ke bumbung. Setiap Pendakian  dilakukan tanpa abah "alat keselamatan "jadi ia adalah penting cabaran terbesar beliau, katanya! sebuah bangunan dengan ketinggian 74 tingkat - 900ft mengejutkan!!.

Beliau menjelaskan: "Saya terlibat dengan semua ini kerana saya sentiasa suka untuk mengambil gambar dari atas. Saya ingin  menakluk dan ditakhluk. Saya suka melihat dari atas matahari terbenam. Saya juga suka untuk duduk di atas bumbung dengan kawan-kawan saya dan bercakap tentang isu-isu semasa atau membincangkan berita. Sebagai peraturan, kami memilih bangunan di Moscow tetapi apabila kami ada mendapat masa lapang kami akan pergi ke bandar-bandar lain. "











 ... Jasmin ...

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment