Wednesday, February 13, 2013

Re: RG2011... Jam gergasi di Makkah

 

Kemegahan?....Buat kat lain tempatla..apa yg dok buat menempek dekat masjidil haram juga !...Nak megah ka nak tunjuk hebat ka kena pada tempat ...jgn dok membuta tuli megah sombong tapi bodoh!....ada duit pi bubuh kat bank amerika ! amerika buat sebab pengganas kena freeze habih duit tu ! last-last yahudi yg dok roling duit tu..... Beli jet canggih dari amerika berbillion dollars...tapi tak reti nak pandu..panggil amerika juga ajar..last-last buat pameran saja!...israel tepi hidung pun tak guna pula jet tu nal pertahankan palestin ! ...kafir amerika serang iraq...afghanistan...gunalah jet-jet dan peralatan canggih yg dibeli tu..bantu umat islam yg tertindas...dak juga !....dok megah konon....megah tapi bahalol dan sombong pula!

--- On Mon, 11/2/13, Md Aiyub Sulaiman <pekkauwer@gmail.com> wrote:

From: Md Aiyub Sulaiman <pekkauwer@gmail.com>
Subject: Re: RG2011... Jam gergasi di Makkah
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Monday, 11 February, 2013, 6:23 PM

 

Assalamualaikum, ! Inilah silpnya kita orang orang Melayu khasnya, apa apa yang dibuat untuk kemegahan sebuah negeri mahupun sesebuah kerajaab atau puah puah di kodennya terus. Tidak bermakna asal ada kebanggaan sesuatu perkara dikatakan kita membelakangkan kebangaan ciptaan Allah, hai apake hal benak sangat, tak usahalah  dicampur-adukan agama dengan benda benda duniawi. Agama tetap agama diutamakan, begitu juga dimalaysia kita cepat sangat dipolitikkan. Adakah mereka mereka ini semua betul seperti gulungan para Anbia dan Maksum. Tolonglah jangan berfikiran sempit, buka seluasluasnya timbang sendiri jangan cari salah orang saja untuk glamer.




Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (9)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment