Saturday, March 9, 2013

RG2011... Alhamdulillah..Rakyat Jelata dah mula hilang perchaya pada sesumpah saifool yg durhaka

 

Pendirian Bapa Saiful diyakini lebih 90% pembaca Sinar..


Jumaat lalu negara dikejutkan dengan satu lagi bala yang menimpa Perdana Menteri Malaysia yang dikatakan sudah expired tempohnya bilamana Bapa kepada Saiful Bukhari mendakwa tuduhan liwat kedua adalah satu konspirasi politik.

Dalam dakwaannya itu Bapa Saiful telah menamakan seorang individu yang merupakan Pegawai Khas kepada Perdana Menteri sebagai dalang konspirasi ala yahudi ini..

Rentetan dari itu .. tanpa sebarang laporan Polis dibuat, pihak Polis dilaporkan oleh Bernama akan memanggil Bapa Saiful bagi mengenal pasti sebab dan tujuan Azlan membuat keterangan sedemikian.

Polis akan memanggil Azlan Mohd Lazim iaitu bapa Mohd Saiful Bukhari, dalam masa terdekat untuk mengambil keterangan berhubung kenyataannya semalam, kata Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

Beliau berkata langkah itu diambil bagi mengenal pasti sebab dan tujuan Azlan membuat keterangan sedemikian.

"Dalam kes itu, Azlan tidak pernah dipanggil untuk memberi keterangan di mahkamah, dan kalau adapun, keterangan yang dia bagi kepada pihak polis adalah keterangan yang tidak jelas.

"Jadi, keterangan itu tidak bernilai dan tidak boleh diguna pakai," katanya kepada pemberita selepas melancarkan program 'Bersatu Memerangi Jenayah' di Kuchai Lama hari ini.

Sementara itu, di SERI MANJUNG, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar berkata rakyat perlu adil dalam menilai kenyataan Saiful dan dakwaan bapanya berkaitan pertuduhan liwat terhadap Anwar ~ Laporan penuh sila baca di Sinar Harian.

Ini adalah surat pengakuannya..


Dipercayai untuk mencari dan mengetahui apakah penilaian rakyat terhadap pengakuan Bapa Saiful itu Sinar On-Line telah mengadakan satu pengundian.

Pendirian siapakah yang lebih diyakini oleh pembacanya..

Dari 1117 yang mengundi.. hasilnya..

When the victory of Allah has come and the conquest,

And you see the people entering into the religion of Allah in multitudes,

Then exalt [Him] with praise of your Lord and ask forgiveness of Him. Indeed, He is ever Accepting of repentance.

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment