Wednesday, March 13, 2013

RG2011... Fw: Kantoi Siaran TV Interaksi Bersama Na jib

 



Najib Razak Kantoi Siaran TV Interaksi Bersama Najib


 

Najib najib. Rakyat suruh debat dengan Anwar Ibrahim. Buat wawancara ada pula yang kantoi. Dahla bukan siaran langsung. Adoii. Kalau betul la ni video editing daripada pakar macai umngok yang buat. Amat memalukan. Bila rakyat minta Najib dan Anwar berdebat. Pelbagai alasan diberi.

TV 3 tunjuk gambar belakang orang lain, TV 1 pula orang lain. Sendiri mau pikir la. Apa yang aku mahukan debat antara 2 pemimpin.

Dalam TV bukan main duk kata manifesto bankrap kan negara. Bila ajak berdebat, jawapan macam taik yang keluar. Macai umngok pun sama jer. Buat video bodoh jer reti.

Adakah aku anti umno, tidak. Aku pemuja umno dari kecik sampai sekarang. Tapi sedih lagi perih pedih bila umno hari ini di pimpin oleh mereka yang bodoh.

 
 

 Sumber ~ Ban Kami
 
 

Live dengan Najib di TV3 malam tadi KANTOI MENIPU..!!!!


Clever clever squirrel jumping at last fall on the ground also.

Dihebohkan seluruh negara kata malam ini ada siaran langsung berinteraksi dengan Najib Razak.. Rakyat soal dia jawab secara spontan.

Boleh ytanya apa-apa jua soalan tetapi kena hantar soalan terlebih dahulu kepada penganjur...Ertinya soalan kena tapislah beb!!!.. Bukanlah kira secara langsung.

Paling memalukan Najib terkantoi terlondeh terburai terbarai ialah audien yang datang di studio rakaman mendengar jawapan Najib.

Ada dua kelompok yang berbeza duduk dibelakang Najib...WAKENA BEB!!! SUDAH KANTOI MALU TERLONDEH TERBURAI TERBARAI!!!!!...

MANA NAJIB MAU LETAK MUKA....DAPATI SIARAN LANGSUNG ADALAH PENIPU SEMATA-MATA IANYA ADALAH SIARAN RAKAMAN AWAL!!!!!

SAMPAI SIARAN LANGSUNG PUN SANGGUP UMNO MENIPU RAKYAT!!!!

JADI APA JAMINAN PERKARA LAIN UMNO TIDAK MENIPU!!!!!!!,, JENIS SIARAN LANGSUNG SANDIWARA!!!!.. TAK HABIS-HABIS UMNO BERSENDIWARA

Dari FACEBOOK - KLIK SINI

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment