Tuesday, April 16, 2013

Re: RG2011... korang perasan tak?

 

Kenapa takut memilih yang benar.. Baik kita takut kepada Allah. Takut2 tersalah pilih..

My BlackBerry's juiced by DiGi. How about yours?
http://m.digilive.my/bbplans

From: shahidan shari <shahidan8@gmail.com>
Sender: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Wed, 17 Apr 2013 01:40:19 +0800
To: respeks_group@yahoogroups.com<respeks_group@yahoogroups.com>
ReplyTo: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?

 

Assalam..

  ni secara ringkas.

1) malaysia negara commenwel (jajahan british yakni masih belum merdeka sepenuhnye).
2) tidak akan jadi malaysia sebagai negara islam(sepenuhnye..sekarang atas nama sahaja) andai masih menjadi negara jajahan british (ingat suruhanjaya cobbold dan reid??)
3) ini tanah melayu asalnya dan bukan negara majmuk..british yang jahat bawak msuk india dan china.(salah satu strategy freemason)
4) kite dijajah 400 tahun yakni 8 keturunan dan segala cara hidup asal masyarakat melayu telah diubah. (freemason)
5) mastermind = yahudi = kapir - kalu btul nk berjuang atas nama agama pergilah ke palestin dan hancurkan israel pasti malaysia = islam = tanah melayu
6) jangan lupe asal usul tanah melayu..islam dan melayu..tiada bangsa lain.
7) sebenarnye kerakyatan boleh diberi tetapi pemilikan harta,.hak mengundi tidak boleh diberi pada bangsa lain..(maaf bangsa lain harap faham..ini tanah air kami)
8) dan bnyak lagi..kalu nk tau cerita org kapir bace surah al-baqarah..kalu boleh bace satu quran lagi bagus..anda akan paham.
9) tetapi jarang yang nk bace quran..

ini ucapan seorang jeneral yahudi/israel ketika perang 1969..ditanya oleh askar beliau ";Tuan,.apakah tuan tidak takut kerana kita menyerang satu kaum yang mempunyai kitab(al-quran) yang sempurna?"...jawab jeneral itu.."tidak,.aku tidak takut kerana kabanyakannya tidak membaca,.adapun yang membaca tidak memahami isinya,.adapun yang memahami isisnye tidak menyampaikannya..adapun yang menyampaikan tidak sepenuhnye..


* ingat tuan2,..kite di akhir zaman..fitnah beleluasa,..dan ingat..DAP adalah salah satu sub freemason..ini dulu parti komunis singapore tetapi dia tuka name ke DAP

* Israel telah melengkapkan singapura dengan satu army base bawah tanah anti nuklear dan singapore juga mempunyai lebih 40 jet pejuang canggih..(fikirkan mengapa negara yng kecil sebegitu canggih kelengkapan tentera).

* dan ingatlah..kite betul2 di akhir zaman dan perang ISLAM/KRISTIAN pasti berlaku..tanda akhir zaman sume da keluar tuan2..tgal matahari je x terbit dari barat lagi.

* kalu x caye,..kite tgu pas ni ape jd,..kalu anwar (boneka dan bodoh) jadi PM,..itulah perdana menteri melayu terakhir yang tuan2 tgok..pas guan eng nek ganti dia..melukut la.singapore tergadai sbb orag melayu berpecah..masing2 gila kuasa dan salah guna kuasa..so org kapir amik kesempatan..begitulah juga terjadainye kepada kerajaan melaka..melayu berpecah..

* dan last..kalu nk tau gereja kat PENANG dah pakai signborad kat pintu masuk " ALLAH YANG MULIA"..x sedar lagi ka..dlm bible LORD je..mane ade sebut name allah

*dan lagi..kekuatan kewangan DAP ni lagi kuat dari kerajaan malaysia (ingat x depa nk beli malaysia kat mahathir dulu??..sib baek dia x jual)..

* btul2 last..pemimpin di akhir zaman ni sememangnya dari kalangan orang yg kurang bijak(ada hadith sohih)..pendek kate..persiapkanlah dirimu wahai org2 islam kerana perang pasti berlaku..saya lebih suka kerana dah x tahan dengan sandiwara dan fitnah yang ada sekarang,.kebatilan pasti akan lenyap dan yang hak pasti akan berdiri..

ahli freemason - stamford rafles,.jww birch,.james brooke..itu dulu dan yang sekarang melayu pun bnyak dah..


sory

tq

2013/4/15 NewsforwarderRT <3@pendekarblogger.com>
 

Arr?

Bile perang kat klang??

Baper ramai dah mati??

 

Aku heeeran apsai tak kuar berita t3suku..

 

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of kekupumalam@yahoo.com
Sent: Friday, April 12, 2013 3:59 PM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?

 

 

X payah jauh2lah kat Klang je dulu BN jaga okay saja tp ni DAP jaga abis perang lah org mati lah suma ada.
Sbb apa?
Aku x sokong sapa2 tp sokonglag bangsa sdiri.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


From: mamipg mamipg <mamipg@yahoo.com>

Date: Wed, 10 Apr 2013 21:58:52 -0700 (PDT)

Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?

 

 

Salamm...

Yang dok sandar kat DAP konon2 mereka lah yang kuat, walhal DAP yang rules contoh kata kat Penang selama saya dok perati ada dua timbalan satu india satu melayu. Pendek kata panjang cerita apa wujud ka mereka ini. Nak kata patung bukan patung????. Semua yang dok cakap cuma baba dari Melaka. Baba itu cakap pun tergagap gagap...Dia orang dok sandar pada DAP tuh apa yang dia orang dapat. Orang melayu ini kalau dah benci pada seseorang dia sanggup konkong dengan bangsa lain

--- On Tue, 4/9/13, Salina Rosli <pakisbiru@yahoo.com> wrote:


From: Salina Rosli <pakisbiru@yahoo.com>
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Date: Tuesday, April 9, 2013, 9:03 AM

 

jumlah org melayu yg bertanding lebih ramai sekarang...

tak caya kita tunggu senarai nama2 calon yg akan keluar tidak lama lagi...

 

kekuatan bangsa Malaysia bukan terletak pada kaum sahaja yg penting amanah..jujur..berintegriti...

 

kita perlu sedar..kita hidup dlm masyarakat majmuk...isu perkauman yg sering di lagukan oleh BN harus kita tepis kalau nk hidup harmoni...

 


From: norin <norin_idris@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Monday, April 8, 2013 12:33 AM
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?

 

 

As Salam...

Sudah2 lah bangsa melayu ku yg beragama Islam

jangan bergaduh dan bertekak

sekarang bangsa kita dah berpecah 3

Cina pecah 2 tapi DAP lebih kuat

India npk cool je..

Nasib2 lah Malaysia lepas PRU13 ni

klu majoriti DAP lebih dari kita

Siap sedialah bertuankan mereka

fikir2 kan ye...

 


From: Azidah Mohd Yusof <azi64@hotmail.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, 5 April 2013 4:30 PM
Subject: RE: RG2011... korang perasan tak?

 

 

perkara biasalah, anak borek anak rintik.....apa-apa jawatanpun mesti ada anak yang turut, contoh doktor, lawyer, guru dll.....so apa nak dihairankan....


To: respeks_group@yahoogroups.com
From: noraziziah@yahoo.com.my
Date: Thu, 4 Apr 2013 01:47:24 -0700
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?

 

 

x yah la layan org yg tak tau fakta sejarah ni..so dia x tau najib tu anak sape, hishamuddin tu anak sape..dia mana tau sejarah.. 

 


From: mamipg mamipg <mamipg@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thursday, April 4, 2013 10:05 AM
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?

 

 

KETUK DULANG PAKU SERPIH

--- On Thu, 3/28/13, Zul Fakhri <zulfaman35@yahoo.com> wrote:


From: Zul Fakhri <zulfaman35@yahoo.com>
Subject: Re: RG2011... korang perasan tak?
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Date: Thursday, March 28, 2013, 6:11 AM

 

Begong...sudah2 lah politik nie....

 

Habes, ko x pikir...Skg PM DS Najib Tun Razak, dulu PM no-2 Tun Razak anak beranak juga kan....??? PM no -3 Tun Hussin On, sekarang anak dia DS Hisamuddin ada keje dalam Menteri Kabinet juga kan....????

 

 

SO... sama sahaja....

 

 

 

korang perasan tak?

pee arr ni sembang tak serupa bikin...

dulu PAS kafirkan UMNO sebab bergabung dengan MCA/MIC.. sekarang PAS bercomolot dengan DAP tak kafir?

dulu gebang nak hapus tol... TAPI sekarang pakatan buat terowong di penang pun CAJ tol.. belum campur lagi tol2 negeri bawah pakatan tak hapus2 lagi.. ape cer ni??
dulu gebang nak hapus tol... TAPI sekarang pakatan buat terowong di penang pun CAJ tol.. belum campur lagi tol2 negeri bawah pakatan tak hapus2 lagi.. ape cer ni??

dulu sembang nak laksana hudud, tapi tahun 2009 PAS sendiri sain perjanjian tolak hudud dengan PKR dan DAP.. tak ke munafik namanya tu?

dulu sembang nak buat negara Islam, lepas tu tukar pulak ke negara berkebajikan.. TAPI kenapa kebajikan rakyat bawah pakatan tak terjaga? rakyat pulak kena buat kebajikan pada pakatan (derma tabung milo)

Dulu Kapal Wilcha tuduh Anwar peliwat dalam parlimen, TAPI kenapa sekarang Kapal nak Peliwat Jadi PM?

Dulu hadi awang kata, wajib dedah aib pemimpin, TAPI bila aib pemimpin pakatan didedahkan, puak pee arr yg taknak caya walaupun ada bukti.. kalau ada yang percaya pun nak cover jugak siap kata tak baik bukak aib orang.. kebodohan apakah ni?

dulu tuduh UMNO amal kroni.. TAPI cuba korang tengok senarai jawatan dalam parti pakatan, dari jawatan utama sampai jawatan kecik, anak beranak pemimpin pakatan yang kongker... ape jadahnya tu?

dulu janji kemain macam-macam kat rakyat.. last-last bila orang bising pakatan tak tunai janji boleh pulak pemimpin bahalol pee arr kata manifesto bukan janji.... tak semestinya ditunaikan...

pigidah..

sembang tak boleh pakai pakatan ni... hampeh sehampeh hampehnya...

korang perasan tak?    pee arr ni sembang tak serupa bikin...    dulu PAS kafirkan UMNO sebab bergabung dengan MCA/MIC.. sekarang PAS bercomolot dengan DAP tak kafir?    dulu gebang nak hapus tol... TAPI sekarang pakatan buat terowong di penang pun CAJ  tol.. belum campur lagi tol2 negeri bawah pakatan tak hapus2 lagi.. ape cer ni??    dulu sembang nak laksana hudud, tapi tahun 2009 PAS sendiri sain perjanjian tolak hudud dengan PKR dan DAP.. tak ke munafik namanya tu?    dulu   sembang nak buat negara ISlam, lepas   tu tukar pulak ke negara berkebajikan.. TAPI kenapa kebajikan rakyat bawah pakatan tak terjaga? rakyat pulak kena buat kebajikan pada pakatan (derma tabung milo)    Dulu Kapal Wilcha tuduh Anwar peliwat dalam parlimen, TAPI kenapa sekarang Kapal nak Peliwat Jadi PM?    Dulu hadi bawang kata, wajib dedah aib pemimpin, TAPI bila aib pemimpin pakatan didedahkan, macai pee arr yg taknak caya walaupun ada bukti.. kalau ada yang percaya pun nak cover jugak  siap kata tak baik bukak aib orang.. kebodohan apakah ni?     dulu tuduh UMNO amal kroni.. TAPI cuba korang tengok senarai jawatan dalam parti pakatan, dari jawatan utama sampai jawatan kecik, anak beranak pemimpin pakatan yang kongker... ape jadahnya tu?    dulu janji kemain macam-macam kat rakyat.. last-last bila orang bising pakatan tak tunai janji boleh pulak pemimpin bahalol pee arr kata manifesto bukan janji.... tak semestinya ditunaikan...      pigidah..         sembang tak boleh pakai pakatan ni... hampeh sehampeh hampehnya...


 






 

 

 

 

 

 


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (19)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment