Wednesday, April 10, 2013

Re: RG2011... Meniaga fatwa lagi untung dari meniaga unta kah kah kah...

 

Kau ni tukang bawa fitnah terkemuka. Duit 2 juta tu untuk pembinaan pondok bertingkat yang sedang dalam pembinaan. Tetapi ada masalah yang hanya diketahui oleh pihak berkuasa, satu arahan dikeluarkan oleh mereka supaya memberhentikan pembinaan yang sedang pest dijalankan itu. Tak mau tengok kejayaan podok moden Hj Abdullah samah tu ke? Nak buat perkara baik pun disekat.


2013/4/9 roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
 

Guru pondok RM2 juta keluar fatwa haram undi pembangkang

ANDA masih ingat kisah guru sekolah pondok, Abdullah Saamah dari Kelantan yang telah menerima RM2 juta untuk mengeluarkan fatwa haram undi DAP sebelum ini?

Jika tidak ingat sila rujuk sini ~ Dapat RM2 Juta keluar fatwa haram undi DAP. Walaupun anak murid yang belajar di pondoknya hanyalah seramai 25 orang, namun dia telah diberikan peruntukan sebanyak RM2 juta.



Baiklah, itu cerita lama, nampaknya RM2 juta yang diberi sebelum ini barangkali sudah habis. Maka untuk mendapatkan peruntukan baru satu lagi fatwa baru mestilah dikeluarkan.

Maka keluarlah fatwa baru "haram undi pakatan pembangkang" pula. Rujuk laporan Utusan Malaysia (sebut Utusan Syaitan) di bawah ini. Sama-sama kita nantikan berapa agaknya harga fatwa ini pula?



Kalau BN sanggup bagi gua peruntukan RM2 juta, gua akan keluarkan fatwa wajib mengundi Barisan Nasional, siapa tak undi mati jadi babi kah kah kah...


Read more: http://milosuam.blogspot.com/2013/04/guru-pondok-rm2-juta-keluar-fatwa-haram.html#ixzz2PyaMJgmr


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment