Thursday, May 23, 2013

Re: Dibalas: RG2011... Fw: Ustaz Kazim buat lawak ke ni?

 

nape ramai sangat akal rakyat malaysia terlalu emosional sebab PKR, Sebab UMNO.. bila masa ko rang nak baiki diri sndiri n fmly, majukan diri sendiri, tambahkan amal diri..tidak ada org yang huruharakan hidup kita kecuali diri sendiri.. sebab akal dan nafsu dan bercampur aduk .. nafsu mengawal akal...UBAH LAH INI KALI... JANGAN TUNGGU LAIN KALI... NNTI TAK SEMPAT TAUBAT ASYIK MENGUTUK ORG SANA SINI SEDANGKAN DIRI SENDIRI BANKRUP SEBAB KURANG AMAL UNTUK DI BAWA MATI...


From: Mas Joko Mas Joko <abang_jo63@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, May 23, 2013 4:58 PM
Subject: Dibalas: RG2011... Fw: Ustaz Kazim buat lawak ke ni?

 
dia melawak tapi ko org ambil seyas apala!!!


Daripada: Mohammad Ali <ali.mohd301@yahoo.com>
Kepada: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Dihantar: Rabu, 22 Mei, 2013 pada 17:27:27
Perkara: Re: RG2011... Fw: Ustaz Kazim buat lawak ke ni?

 
Test market tu, kot-kot MB Perak akan offer apa2 nanti...


From: Nor Azlin <azlin8@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Cc: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, 22 May 2013 11:08 AM
Subject: Re: RG2011... Fw: Ustaz Kazim buat lawak ke ni?

 
Riena ni apahal mengutuk ustaz kazim elias ni? Sebab dia bukan penyokong PR, terus je label dia sebagai ustaz Umno yer? Apa semua ustaz dalam Malaysia ni mesti jadi penyokong PR ke baru boleh dihormati? Yang tak pro mana2 tu kira ustaz tak boleh pakai ke? So childish...

Sent from my iPhone

On May 19, 2013, at 3:47 PM, "-::eSpAcE9808::-" <rienacom@yahoo.com.sg> wrote:

 

kemaskini oleh:
pen buruk online ™

IKUT HUKUM AKAL LOGIKLAH.. KALAU BENAR-BENAR DIA BERASA TAKUT DENGAN UGUTAN BUNUH MENGAPA PERLU TUNGGU SEHINGGA 6 BULAN BARU NAK BERHENTI MEMBERIKAN CERAMAH..

BELIAU MEMBERITAHU ADA ORANG DATANG SENDIRI KERUMAHNYA DAN PUSAT PENGAJIAN MILIKNYA DATANG UGUT NAK PUKUL DAN BUNUH DIRINYA...TAPI TIADA LANGSUNG DICERITAKAN BELIAU SUDAH MEMBUAT LAPORAN POLIS...SUDAH PASTI DIA CAM ORANG YANG DATANG UGUT NAK PUKUL DAN BUNUH DIRINYA.

MASUK AKAL KE?.. SEORANG PENDAKWAH AKAN BERHENTI BERCERAMAH HANYA SEKADAR KENA FITNAH DAN DAN DICERCA?????..PENDAKWAH JENIS APA DIA NI???

JANGAN CARI PUBLISITI MURAHAN... RAKYAT BUKANNYA BODOH... JANGAN NAK HINA RAKYATLAH...CAKAPLAH YANG CERAMAH ANDA TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN LANGSUNG!!!!!
SEBENARNYA DALAM TEMPOH 6 BULAN INI NAK LIHAT RESPON DAN TINDAK BALAS DARI RAKYAT SAMA ADA CERAMAH ANDA AKAN MENDAPAT SAMBUTAN ATAU SEMAKIN SURAM.. ITU SAJA BEB!!!~kredit Omak Kau.

 

Ustaz Kazim buat lawak ke ni?

telokbakong.blogspot
darisungaiderhaka.blogspot
Posted by Anak Sungai Derhaka
 

Cerita Ustaz UMNO nak berhenti ceramah ni rasanya aku dah dengar satu atau dua tahun lalu.. dah banyak kali dah dia kata nak berhenti dari memberikan ceramah, tapi tak berhenti jugak..

Kali ni dia kata nak berhenti ceramah sekali lagi dengan alasan kononnya sejak di memberikan ceramah berbagai ugutan yang dia terima

Katanya "Saya terpaksa berhenti berceramah kerana bimbang sesuatu buruk menimpa keluarga. Selain dimaki hamun dalam blog dan Facebook, ada yang datang ke rumah dan pusat pengajian memberi ugutan (mahu) memukul dan membunuh saya.

"Ya, saya akan berhenti berceramah 28 November depan kerana saya kecewa difitnah dan dicerca bukan-bukan oleh pihak tidak bertanggungjawab," kata penceramah bebas, Mohd Kazim Elias Al-Hafiz, 41, atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim.

Yang lawaknya ialah kata dia.. dia menerima ugutan bunuh.. walaupun dah menerima ugutan bunuh tiada laporan Polis yang dibuatnya malah dia nak tunggu hingga bulan November ini untuk berhenti ceramah..


Kuala Lumpur: "Saya terpaksa berhenti berceramah kerana bimbang sesuatu buruk menimpa keluarga. Selain dimaki hamun dalam blog dan Facebook, ada yang datang ke rumah dan pusat pengajian memberi ugutan (mahu) memukul dan membunuh saya.

"Ya, saya akan berhenti berceramah 28 November depan kerana saya kecewa difitnah dan dicerca bukan-bukan oleh pihak tidak bertanggungjawab," kata penceramah bebas, Mohd Kazim Elias Al-Hafiz, 41, atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim.

Beliau yang juga pengasas Pusat Pendidikan Al-Barakah bertekad tidak mahu lagi menerima undangan ceramah kerana kecewa dituduh 'Ustaz Politik'.

Katanya, kesal dengan tuduhan yang dilemparkan beberapa pihak tertentu, beliau yang hampir 23 tahun berceramah di seluruh Malaysia memberi tumpuan terhadap pusat pengajiannya di Kampung Manjoi, Perak. 

Selain itu, menurutnya, keputusan berhenti berceramah dibuat kerana ketika ini beliau tidak berapa sihat, selain baru-baru ini berlaku satu insiden rumahnya di Ipoh, Perak apabila ada pihak cuba menyimbah cuka
~ Harian Metro

Hmmm... masuk akal ke cerita dia ni?.. nampak macam cari publisiti murahan saja...
 
Kalu Lillahitaala, terus jer la berjuang. Tapi klu beri ilmu semata nk imbuhan dunia, itulah.. Kena ckit dh gabra. Tak pa Ustaz..PRU14, Ustaz ble jadi calon beend...
 
ahmad yacob · 
Bukan apa..nak cari populariti..nanti banyakla dapat undangan berceramah tak gitu.
 
 
mohd yusri · 
aku pernah dengar ceramah ustaz kazim kat parit buntar.."tuan2 mai masjid ne adalah pilihan Allah..tetapi tuan2 jgn lupa sapa yg buat masjid ne..buat jalan raya ne,tuan2 kena berterima kasih kpd kerajaan " hahaha aku terus blah..
 
kc1502 · 
sapa pecay amemang bodooooo... kata UAI hahaha
Rasulullah dulu bukan setakat ugut.... lebih lagi
tapi dia tetap yakin dgn ALLAH... ni jenis yakin dgn BN la ni
 
cume takutkan Allah · 
betul tu,,klu wat semata2 krane Allah,kite tak akan tkut sape2 mlain kn Allah..
 
aisroza 82p · 
bangang sgt2 si kazim mangkuk ayun nih.....aku nk tanya hang 'brape banyak dh ustaz2 & ulama2 dh kena bunuh kat malaysia nih' ......paria punya statement
 
azmie · 
tu br kena ugut, kalu ajak perang lawan zionis????? kahkahkah
 
ugutdepankalaujantan · 
Seorang ustaz Yang bersusah payah dalam menyedarkan um at Islam do Malaysia, ade pula yang bangang melawan. Jangan mudah menuduh yang bukan bukan, kalau salah fitnah jadinya. Cermin diri dulu sebelum mengata orang. Komen ustaz Pascal parti pembangkang adalah betul. Kampung aku did kelatan, parti pas tak layak guna nama islam utk apa yang mereka buat.
 
jongos · 






__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (12)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment