Thursday, May 16, 2013

Re: RG2011... Bekas Menteri Besar Kelantan Darul Naim (1990-2013)

 

best gile....dari dulu sampai sekarang dah 23 tahun...tak ubah pi mana mana pun masih ditakok ketinggalan zaman. Apakah suruh ikut AL QURAN then biar macam ortodok je. Pasal apa tak tunjuk gambo tok guru yang  naik ALPHAD...semua nihh gambar nak bagi orang buta mata raih simpati. 23 tahun dok jaga kelantan rakyat Kelantanese memang redha dengan tok guru dia orang tapi ada ke dia prihatin kemahuan rakyat Kelantanese at least buat satu perancangan mengelak banjir yang dah tahu sejak azali banjir akan melanda. Apakah rakyat kelantanese takut kena sumpah kalau ada pembaharuan apakah rakyat kelantanese takut kalau permodenkan negeri serambi mekah itu akan kena panah kilat tuhan. Kat negeri Arab tiap tahun orang islam menunaikan haji bertambah tambah moden dan tak ada apa apa berlaku pun. Yang dok puji sangat tok guru memang anak jati kelantanese yang hijrah keluar dari kelantan,yang hidup dengan kemodenan duniawi yang dikecapi macam macam kesenangan dan kesundalan hidup. Tapi bahananya yang diterima rakyat kelantanese sendiri yang terkurung dalam kelompok kepompong yang saban hari merasa keperitan hidup segan mati tak mahu.Adakah yang hijrah keluar dari kelantan akan rasa apa yang non hijrah rasa.....nak meraih simpati janganlah sampai tunjuk gambar2 ketinggalan zaman tunjuklah gambar gambar rakyat kelantan yang hijrah keluar dari kelantan macam mana kehidupan dan kesundalan rakyat kelantan yang berhijrah. HIPO betul

--- On Wed, 5/15/13, AbdulWahab Mydin <AbdulWahab.Mydin@Seagate.com> wrote:

From: AbdulWahab Mydin <AbdulWahab.Mydin@Seagate.com>
Subject: Re: RG2011... Bekas Menteri Besar Kelantan Darul Naim (1990-2013)
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Date: Wednesday, May 15, 2013, 7:14 AM



Salam........
Di Malaysia, hanya seorang Tuan Guru..!


2013/5/9 roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
 

Bekas Menteri Besar Kelantan Darul Naim (1990-2013)
♥ Tuan Guru Dato' Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat ♥ 

Memimpin Negeri Kelantan Mengikut Landasan Islam Sebenar...Antara perkara yang pertama yang dilakukan oleh Tok Guru ialah mengarahkan semua wang Kerajaan Negeri dikeluarkan daripada Bank riba kepada Bank Islam. Akhirnya ini mendorong bank-bank konvensional yang lain membuat perbankan Islam tanpa riba.
ALHAMDULILLAH... Adanya Pemimpin yang faham Islam menyebabkan rakyat juga akan faham Islam...ALLAHUAKBAR!!

WE LOVE TOK GURU !!

♥ Sungguh Indah Negeri Kelantan ♥
"ISLAM DIJUNJUNG, KELANTAN TERSOHOR"
Hanya Di Kelate

[SHARE] 1 RESPECT untuk Tok Guru Kita...
 

Inline image 1




__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (4)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment