Tuesday, May 14, 2013

RG2011... Shila Amzah kini Warganegara Republik China?

 

Menurut sebuah portal hiburan iaitu RotiKaya Shila Amzah telah mendapat status penduduk tetap (PR) pada hujung minggu yang lalu. 

Walaupun terlambat, ianya masih satu berita baik untuk di'kongsi dengan anda semua kerana ini satu tanda yang menunjukkan China memang mengalu alukan bakat unik Shila Amzah di'sana. Shila Amzah mendedahkan perkara ini ketika menjadi artis jemputan untuk Carta ERA 40 di radio ERA fm hujung minggu selepas di'tanya Datuk Aznil Hj Nawawi tentang kekerapan beliau keluar masuk Malaysia. 


 "Saya sekarang duduk (tinggal) di Shanghai — dan kerana bekerja di'sana, saya telah dapat PR (status penduduk tetap)," jelas Shila Amzah.


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment