Tuesday, June 4, 2013

Re: RG2011... tko: Kenyataan Zahid Kena Batang Hidung Sendiri...

 

Betul tu Encik Ramlan orang pendek akal aje seperti dr. no yang suka pusing cite n kepala orang. Agak nya dr. no ini perlu balik ke Tadika kot baca ABC balik sampai belajar pemahaman cerita, no no he he he 


From: ramlanmohdali <ramlanmohdali@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, June 3, 2013 5:33 PM
Subject: Re: RG2011... tko: Kenyataan Zahid Kena Batang Hidung Sendiri...

 
X ysh pusing cite la kawan...dia tujukan pada org yg berdemo sana sini tu...kan spr dah ckp klu tak puas hati fail kan petisyen kat mahkamah
Jgn wat dosa memfitnah....jaga mulu dan lisan wat amal bebanyak...so klu dia fail petisyen apa lak salahnya...kan ke ikut channel...

Sent from Samsung Galaxy Note II


-------- Original message --------
From: "dr. no" <projek.00@gmail.com>
Date: 03/06/2013 08:14 (GMT+08:00)
To: melayucyber@yahoogroups.com
Cc: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RG2011... tko: Kenyataan Zahid Kena Batang Hidung Sendiri...


 
dah lama rasa Zahid Hamidi memang jenis menteri akalnya hanya sejengkal.....
yang dia tau merempit bawa moto besar laju-laju ganggu orang lain...


-------

http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=6722

UMNO@BN Fail Petisyen PRU, Kenyataan Zahid Kena Batang Hidung Sendiri...
Posted on Sunday, June 02 @ 06:00:00 MYT 
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

BeritaOleh: matuse68

"KUALA LUMPUR 1 Jun: Kenyataan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi agar rakyat yang tidak bersetuju dengan proses pilihan raya berpindah ke luar negara ibarat terkena batang hidung sendiri, kata Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Datuk Johari Abdul.

Beliau mengulas tindakan Umno BN mahu memfailkan lebih 50 petisyen membabitkan kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (Dun) di Mahkamah Tinggi sebelum 11 Jun nanti.

"Sebelum ini Zahid Hamidi dengan angkuh menyuruh rakyat Malaysia yang tidak menerima keputusan PRU lalu supaya keluar dari negara ini.

"Kenyataan Zahid ini tidak ubah seperti menjilat ludah sendiri apabila Umno BN pula mahu failkan petisyen pilihan raya. Mungkin mereka sendiri pun sudah tidak yakin dengan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)," ujar Johari sinis.

Justeru katanya, Zahid sepatutnya mengkaji terlebih dahulu sebelum membuat kenyataan dan melemparkan tuduhan terhadap Pakatan Rakyat.

Zahid, yang juga Naib presiden Umno sebelum ini menyeru golongan yang enggan menerima sistem pilihan raya agar meninggalkan negara ini dan berhijrah ke negara lain.

Kenyataan itu turut disokong Timbalan Pengerusi Perhubungan BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar yang meminta rakyat yang tidak bersetuju dengan sistem pilihan raya agar "duduk di dalam hutan".

Mengulas lanjut, Johari yang juga Ahli Parlimen Sungai Petani menambah, bilangan petisyen yang ingin difailkan BN menunjukkan tahap kepercayaan mereka kepada SPR jauh lebih buruk berbanding Pakatan Rakyat.

"Pakatan hanya (mahu fail petisyen) 30 lebih sahaja tetapi Umno BN lebih 50 petisyen, ini sudah parah dan terus memburukkan kredibiliti SPR sebagai badan bertanggungjawab.
"Jadi saya gesa, eloklah Pengerusi SPR dan timbalannya meletakkan jawatan ekoran krisis kepercayaan oleh parti yang bertanding dalam PRU lalu," ujarnya.
Info terkini layari IniKalilah...
"
 



__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment