Sunday, September 8, 2013

RG2011... Fw: Barang Mahal Ketetapan ALLAH - Fathul Bari.

 



Inilah Ulamak Tersohor Umno!!

malaysiaberih.blogspot
karatijau.blogspot
 
Kalau Harga barang ketetapan Allah...apasal lu marah kalau rakyat buat demo,bukankah
 itu sudah ketetapan Allah..???Kalau nak jadi ulamak suk (jahat) pun janganlah merosakkan orang lain.
anti-khawarij's avatar

anti-khawarij · 

tq..keluar jgk tpt komen utk brader nih.. yg khawarij sbb masuk jgk berebut jwtn.. Apsal x cerita habis kat makcik pakcik psl PUNCA barang mahal pd zaman nabi?? Mslh skrg di Malaysia semua dah tau PUNCA barang naik itu ini.. Buat statement nak bodek big bro ka...konon sokong.. pemilihan x lama lagi..
 
Hana's avatar

Hana · 

Saya terfikir adakah negara kita sahja yg mcm ni? Amalkan demokrasi bparlimen tapi tidak bsikap adil pada pihak pembangkang. Malaysia sahja ka mcm ini? Apa yg kerajaan pemerintah dan keluarga mereka buat kita tak boleh bising. Kalau tegur sikit nanti dikatakan derhaka! Walaupun terang2 ada bukti pemimpin rasuah dan membunuh tapi kita kena diam sahja...walaupun terang2 ada bukti kerabat mereka yg hidup macam orang kafir minum arak dan bsukaria kita tak boleh tegur, nanti masuk jel kerana derhaka. Satu hal saja sy nak cakapla...sy tak sabar nak tunggu kiamat. Sy tertekan sgt hidup akhir zaman ni.. tapi sy sabar sahja la...LA HAWLA WALA QUWWATA ILLA BILLAHI ..sy pcaya masih ada mahkamah akhir yg manusia tak akan bole terlepas nanti.
 
Waris's avatar

Waris · 

Aku setuju segala yang berlaku di atas mukabumi ni adalah ketentuan Allah. Allah yang mencipta syaitan & iblis. Allah juga yang mencipta dajjal sama seperti Allah mencipta umno laknatullah. Tapi Allah tidak pula melarang kita menentang umno laknatullah yang memerintah ala-ala zionis atau komunis yang zalim tehadap rakyatnya sepertimana Allah tidak menegah kita menentang syaitan.

Pada aku umno adalah bapak segala kejahatan yang sebenar... lebih jahat dari komunis dan lebih jahat dari zionis. Zionis amerika melindungi rakratnya. Zionis Israel juga melindungi rakyatnya. Komunis china juga melindungi rakyatnya.

Bapak segala syaitan di malaysia iaitu umno sama taraf dengan dajjal di syiria dan mesir yang memerangi rakyat sendiri.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment