Monday, September 9, 2013

RG2011... TERKINI - #KalimahAllah

 


TERKINI! Keadaan di Mahkamah Rayuan Kes Kalimah Allah Kecoh? #KalimahAllah


Hari ni mintak sama-sama lah kita berdoa agar mahkamah yang bersidang menolak secara total permohonan kristian laknatullah untuk guna kalimah ALLAH dalam kitab sesat mereka itu.

Datuk Zulkifli Noordin selaku peguam pemerhati yang berada di dalam bilik mahkamah melaporkan melalui twitter beliau bahawa Sekarang wakil Peguam Negara iaitu Peguam Kanan Persekutuan Suzana Atan telah memulakan hujah.

Hakim yang bersidang hari ini diketuai Datuk Seri Mohamed Apandi Ali, Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Datuk Mohamad Zawawi Salleh.

Mahkamah bersidang!

Dibawah gambar apa yang berlaku diluar mahkamah sekarang ni!










Bacaan Yassin di Perkarangan Istana Kehakiman Putrajaya
#SaveKalimahAllah Bacaan Yassin di Perkarangan Istana Kehakiman Putrajaya











Allahuakbar....Allahuakbar....Allahuakbar....
Admin di Mahkamah Rayuan Putrajaya. Gerimis mengiringi bacaan ayat suci Al-Quran di sini.     Admin seru kepada kakitangan kerajaan yang berdekatan, yang rasanya ramai juga Melayu Islam, apalah kiranya singgah pada waktu rehat tengahari di sini bagi memberi sokongan moral kepada para NGO yang datang dari pelusuk tanah air ini.     Demi Islam. Untuk Melayu. Allahukakhbar!!

Admin di Mahkamah Rayuan Putrajaya. Gerimis mengiringi bacaan ayat suci Al-Quran di sini. 

Admin seru kepada kakitangan kerajaan yang berdekatan, yang rasanya ramai juga Melayu Islam, apalah kiranya singgah pada waktu rehat tengahari di sini bagi memberi sokongan moral kepada para NGO yang datang dari pelusuk tanah air ini. 

Demi Islam. Untuk Melayu. Allahukakhbar!!




Doakan mereka selamat tiba ke destinasi. Semangat begini lah yang kita mahukan. Allahuakbar! Kepada sesiapa yang ada masa terluang esok, jangan lupa ya!  teruskan berdoa dan solat hajat. -- N.A
Alhamdulillah. Ke 3-3 biji bas yg membawa peserta Bantahan dalam Isu Kalimah Allah anjuran Persatuan Mukabuku PP telah berjaya sampai dan berkumpul di Masjid Seberang Jaya. Menuggu lampu hijau utk berlepas.
Alhamdulillah. Ke 3-3 biji bas yg membawa peserta Bantahan dalam Isu Kalimah Allah anjuran Persatuan Mukabuku PP telah berjaya sampai dan berkumpul di Masjid Seberang Jaya. Menuggu lampu hijau utk berlepas.










Doa tak henti-henti. Begitu bagi mereka di rumah. Marilah sama-sama kita berdoa.
#SaveKalimahALLAH Doa tak henti-henti. Begitu bagi mereka di rumah. Marilah sama-sama kita berdoa.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment