Thursday, June 12, 2014

RG2011... Fw: Seorang Doktor Ditemui Mati Di Tandas Hospital

 



Seorang Doktor Ditemui Mati Tanpa Pakaian Di Tandas Hospital

telokbakong.blogspot

Alor Gajah: Seorang doktor lelaki atas panggilan (on call) di Hospital Alor Gajah telah ditemui mati di dalam tandas bilik doktor di sini, pagi ini.

Difahamkan badan doktor berusia 29 tahun yang berasal dari Petaling Jaya itu telah ditemui pada kira-kira jam 9:00 pagi oleh kakitangan hospital selepas mereka terpaksa membuka pintu tandas yang dikunci dari dalam.

Menurut sumber hospital, doktor tersebut ditemui terbaring tanpa seurat benang di atas lantai bilik air di dalam bangunan itu.

Doktor tersebut mula bekerja di Hospital Alor Gajah kira-kira dua bulan lalu. Dia berada di atas pangglan malam tadi hingga awal pagi ini.

"Difahamkan bahawa pada kira-kira 6:30 pagi, doktor berkenaan telah menerima panggilan kecemasan dari wad pediatrik dan dia telah pergi untuk menyelesaikan kes berkenaan sebelum kembali semula ke bilik doktor untuk berehat.

Pada jam 8:30 pagi, terdapat satu lagi panggilan untuknya tetapi dia tidak dapat ditemui dan panggilan ke telefon bimbitnya tidak berjawab.

Pegawai hospital kemudian memaklumkan kepada Pengarah Hospital Alor Gajah, Dr Suraidah Karim.

Kakitangan hospital kemudian memeriksa tandas di dalam bilik doktor di atas panggilan dan mendapati bahawa bilik air itu terkunci dari dalam, kata sumber itu.

Kakitangan hospital telah memecahkan pintu bilik air tersebut dan mendapati mangsa yang berbaring kaku tanpa seurat benang di atas lantai.

Kakitangan hospital telah cuba memberi pertolongan kecemasan kepada mangsa tetapi dia telah diisytiharkan mati di tempat kejadian," katanya. Sementara itu, Ketua Polis Alor Gajah, Penguasa Mohamad Laham berkata mangsa dipercayai terjatuh dari mangkuk tandas.

Kali terakhir mangsa dilihat adalah ketika dia memasuki bilik panggilan doktor oleh kakitangan hospital pada jam 6:45 pagi," katanya.

Kes itu diklasifikasikan sebagai kematian mengejut dan polis sedang menunggu laporan bedah siasat.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment