Sunday, November 16, 2014

RG2014... Fw: Parah! Kanak-kanak Dicampak Dari Tingkat Dua

 



 

Parah! Kanak-kanak Dicampak Dari Tingkat Dua

Kanak-kanak Dicampak Dari Tingkat Dua -
 
Assalamualaikum, sebuah pra sekolah di Taman Tasik Jaya semalam tergempar apabila seorang muridnya berusia 6 tahun telah dicampak oleh murid-murid lain kebawah dari tingkat 2. Mangsa Adam Fikri telah cedera parah selepas mengalami patah tulang pinggul, patah tangan dan kecederaan kepada dahinya.

 
Mangsa dalam pejalanan ke bilik guru untuk bertemu ibunya telah bertembung dengan sekumpulan murid Program Pendidikan Khas Integrasi lalu mengangkat mangsa dan mencampak dia kebawah. Menurut seorang saksi "Akibat kejadian itu, mangsa mengalami beberapa kecederaan dan patah tangan serta kaki kanan.

"Ibu mangsa yang menyedari kejadian itu hanya mampu meraung sebaik sahaja mendapati anaknya itu berada dalam keadaan lemah, namun semasa kejadian mangsa masih dalam keadaan sedar," katanya.
Mangsa kini sedang di rawat Hospital Tuanku Jaafar dan berada dalam keadaan stabil. Pengarah Pendidikan negeri, Datuk Kalsom Khalid telah mengesahkan kejadian tersebut dan barjanji menjalan siasatan dengan secepat mungkin
 
 
----- Original Message -----
 
Sent: Thursday, November 13, 2014 11:22 PM
Subject: Fw: Kanak2 Pra-Sekolah Parah Dihumban Dari Tingkat 2

Kanak-kanak Pra-Sekolah Parah Dihumban Dari Tingkat 2

bloglist-malaysia.blogspot.

Seremban: Seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun parah dipercayai dicampak dari tingkat dua Sekolah Kebangsaan (SK) Taman Tasik Jaya, Senawang, dekat sini, semalam.

Difahamkan, mangsa yang juga kanak-kanak prasekolah di sekolah itu patah tangan kiri dan kaki kanan serta cedera pada tulang punggung sebelum dikejarkan ke Hospital Tuanku Ja'afar (HTJ), di sini, untuk rawatan.

Sumber berkata, dalam kejadian jam 1.30 tengah hari, mangsa dikatakan naik ke tingkat dua untuk mencari ibunya yang juga guru di sekolah berkenaan.

"Namun, mangsa terserempak dengan seorang murid dari kelas Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) yang agresif dan berbadan besar. Murid itu dipercayai bertindak mengangkat mangsa lalu mencampaknya ke bawah bangunan.

"Kejadian terbabit turut disedari beberapa murid lain yang kebetulan berada di tingkat sama. Bagaimanapun, tindakan itu tidak sempat dihalang menyebabkan mangsa parah dicampak," katanya ketika dihubungi, semalam.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment