Tuesday, November 11, 2014

RG2014... Fw: Semua boleh dirunding asal you .. faham-faham la..

 



 
 
Kebiasaannya jika perkara seperti ini berlaku, besar kemungkinannya ada pegawai Kastam yang berkaitan telah menerima habuannya! Semua boleh dirunding asal you ... faham-faham la...  jolok la sikit .. tak kan takde apa-apa !

Jabatan Kastam Diraja Malaysia menerima teguran kerana tidak mengambil tindakan ke atas ejennya yang berulang kali melakukan kesalahan.

Laporan Ketua Audit Negara 2013 menyebut, salah satu daripada ejen berkenaan didapat melakukan 500 kesalahan dalam tempoh tiga tahun.

Laporan itu juga menyebut, Jabatan Kastam tidak mengambil tindakan ke atas 17 ejen kastam yang tidak aktif selama lebih daripada setahun.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment