Sunday, December 30, 2012

RG2011... Fw: Orang kata BO DOH hangpa terasa..

 



BANNER ORANG UMNO MASUK 'AIR'

dppwm.blogspot

 Banner owang UMNO yang lama tenggelam akibat 'air bah' yang dah lama menenggelamkan kepala mereka tiba-tiba muncul ketika banjir di Kelantan baru-baru ni... ini mesti geng-geng perkasam... yang masuk air macam BRAHIM ALI .... 

.... kalu PAS punca banjir di kelantan ... di Terengganu angkara sapa?? huhuhuhu

 

Orang kata UMNO BODOH hangpa terasa.. tapi jika tengok ke borang nie memang BODOH pun..!!!

Sumber - MiloSuam

Patut la puak Umno bodoh-bodoh belaka...

BORANG permohonan untuk menjadi ahli Umno mempunyai banyak kesalahan ejaan.. terlalu banyak kesalahan ejaan dan ayat di dalam borang tersebut. Kesalahan yang nampak amat bodoh sekali bagi parti yang mengaku memperjuangkan bangsa Melayu..



Agak lucu bila parti yang mengaku memperjuangkan Bangsa Melayu kononnya, parti yang menjerit slogan "Hidup Melayu!" di sana sini setiap hari, namun ejaan bahasa Melayu di dalam borang untuk menjadi ahli parti tersebut terdapat banyak kesalahan-kesalahan yang tidak sepatutnya.

Sukar diterima bila kesalahan terlalu banyak. Ini kesalahan yang tidak disengajakan atau kesalahan yang disengajakan dengan niat sabotaj? Betul-betul Fail! Kah kah kah...

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment