Thursday, December 26, 2013

Re: RG2011... Fwd: [kLk] Nga Kor Ming Persenda UAI

 

Seswai!! Tu la sapa suh pangkah diorang ni.. Cina tetap cina. India tetap india ek.. Diorg xkan pk bangsa len PERCAYAlaaaa...

Sent from my iPad

On 26 Dec, 2013, at 4:03 pm, "Sr Rizz.r" <junior.rizz@gmail.com> wrote:

 




Makin hari makin biadap tindakan puak Dap ini !!! Persoalannya kenapa Nga Kor Ming ni begitu berani berbuat demikian sehinggakan sewenang wenangnya mempersenda melayu walaupun tweet diatas mungkin tidak benar bagaimana pula kenyataan yg dia buat dulu di bawah,
Firman Allah SWT yang bermaksud:

"Dan orang yang kafir, setengahnya menjadi pembela (penolong) bagi setengahnya yang lain. Jika kamu tidak menjalankan (dasar bantu membantu), nescaya akan berlakulah fitnah (kekacauan) di muka bumi dan kerosakan yang besar." (maksud ayat 73 surah Al-Anfal)
Walau pun azhar idrus dan Nik aziz bukan contoh yang admin minati akan tetapi atas dasar sesama Islam admin @pm pun terasa dengan tindakan biadap ini...apakah alasan beliau berbuat demikian atau ada penjelasan lain bagi menafikan tweet diatas ? 







- SUMBER
http://beliabangkit.blogspot.com/2013/12/biadap-dan-melampau-uai-dan-nik-aziz.html

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment