Wednesday, December 25, 2013

RG2011... Fw: Ibu Aminulrasyid mahu PM penuhi janji 'keadilan'

 



Ibu Aminulrasyid mahu PM penuhi janji 'keadilan'

telokbakong.blogspot.
penpasksgb.blogspot
 
 

Ahli keluarga Allahyarham Aminulrasyid Amzah akan melancarkan kempen awam untuk mendapatkan keadilan bagi pemuda 15 tahun yang ditembak mati oleh polis dalam kejadian 15 tahun lalu.

Ibu kepada Allahyarham, Norsiah Mohamad berkata beliau tidak berpuas hati kerana Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak memenuhi janji untuk "keadilan dan ketelusan" dalam kes melibatkan pembunuh anaknya itu.

"Adakah anak saya seekor kucing liar – cuma tembak dan buang sahaja?," soalnya ketika bercakap kepada pemberita di pejabat peguamnya di Petaling Jaya hari ini.

"Jika anda tidak rajin memenuhi janji, bagaimana anda boleh jadi perdana menteri?," soalnya lagi.

Norsiah mendakwa, kerajaan gagal mencari pihak yang bertanggungjawb dalam kes berkenaan memandangkan satu-satunya pihak yang boleh dipertanggungjawbkan dalam kes kematian itu, Kpl Jenain Subi, dibebaskan oleh Mahkamah Rayuan bulan lalu.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment