Thursday, April 3, 2014

RG2011... Fw: MATI DLM KEMALANGAN JALANRAYA SELEPAS ROMPAKAN.

 



PEROMPAK MATI DALAM KEMALANGAN JALANRAYA SELEPAS MELAKUKAN ROMPAKAN.

omakkau.blogspot.

Maklumat awal kejadian samun di alamat No 30 Jalan Warisan Indah 8/16, Kota Warisan...Suspek (3) lelaki di percayai bangsa Melayu telah menaiki 2 buah motosikal telah masuk ke rumah mangsa dan acukan parang paad mangsa.

Semasa kejadian pagar dan pintu rumah dalam keadaan terbuka.. perompak berjaya membawa lari wang tunai dan barang-barang kemas .Jumalah kerugian belum dapat dipastikan lagi..

Secara kebetulan, kejadian rompakan itu telah dilihat oleh jiran mangsa menyebabkan jiran mangsa terus kejar perompak-perompak tersebut.

Apabila sampai di suatu simpang jalan lampu isyarat Genting Sayen , Banting salah sebuah dari motosikal tersebut telah terlibat dalam kemalangan dengan sebuah kereta SUV Nissan Xtrail.

Perompak dilaporkan mati di tempat kejadian.

Dua bilah parang senjata yang digunakan untuk merompak telah tercampak di tepi jalan dan beberapa barang kemas dan wang dijumpai di kocek belakang perompak tersebut.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment