Saturday, April 12, 2014

RG2011... Fw: maut terjatuh ketika penggambaran Fast & Furious 7?

 



The Rock : Dwayne Johnson maut terjatuh ketika penggambaran Fast & Furious 7?

telokbakong.blogspot
kachipemas.blogspot
 
SEBUAH fanpage facebook mendakwa pelakon dan penggusti terkenal, Dwayne Johnson meninggal dunia selepas terjatuh ketika penggambaran Fast & Furious 7 di New Zealand.
Bagaimanapun, dakwaan itu disahkan tidak benar dan satu penipuan dengan tujuan untuk mendapatkan trafik banyak ke satu website yang tidak diketahui nama dan isi kandungannya. Mari baca penafian penuh pemalsuan berita kematian The Rock yang dikongsikan oleh portal theepochtimes beberapa hari lepas.
Untuk info penting, jika newsfeed facebook anda menerima share sebuah video tentang kematian pelakon kacak ini, jangan buka dan share sama sekali kerana video tersebut akan memuat-turun dan menyebarkan virus malware atau software tidak berguna di akaun facebook anda.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment