Thursday, April 24, 2014

RG2011... Budak Kampung

 

 

Budak Kampung


Hudud: Brunei mula 30 April

Posted: 23 Apr 2014 05:56 PM PDT

SERI BEGAWAN, BRUNEI, 23 April 2014 - Kementerian Hal Ehwal Ugama Brunei akan mengadakan Majlis Pengisytiharan Penguatkuasaan Perintah Kanun Hukuman Jenayah Syariah 2013 (hudud) fasa pertama pada 30 April sekali gus mencatatkan detik bersejarah bagi negara itu.

Media tempatan Media Permata melaporkan, sejak perintah berkenaan berkuat kuasa Oktober tahun lalu kini tiba masanya untuk melaksanakan fasa pertama.

 

"Majlis akan diadakan di Pusat Persidangan Antarabangsa di Berakas, manakala majlis doa selamat serta kesyukuran akan diadakan di sebelah malam di masjid, surau dan rumah ibadat di seluruh negara dengan tumpuan utama di Jame Asr Hassanil Bolkiah," menurut kenyataan Kementerian Hal Ehwal Ugama yang dipetik Media Permata

 

 

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (29)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment