Tuesday, April 29, 2014

RG2011... Fw: Berita yang tidak akan tersiar

 



Berita yang tidak akan tersiar di akhbar Malaysia....

telokbakong.blogspot
alhusseyn51.blogspot

Sewaktu berlepas ke Beijing pada 21 April, beliau berkata,
"…Hari Rabu saya boleh balik  dan hari Khamis kita boleh umumkan …" 
Apasal tidak bersama untuk memberikan taklimat kepada ahli waris, 
wahai Tuan Pengerusi Jawatankuasa Waris Penumpang?
 
Apakah Pengerusi Jawatankuasa Waris Penumpang , Hamzah Zainuddin masih belum pulang dari Beijing?

Sebelum ini dilaporkan, beliau akan mengumumkan pelan bantuan kewangan dan pelan tindakan kepada waris penumpang MH370 sebaik sahaja pulang dari Beijing, China pada Khamis ini (24 April, semalam).Beritanya ada di sini

 Sehingga hari ini, Jumaat, masih tidak ada apa-apa pengumuman dibuat oleh Zainuddin sebagaimana yang dijanjikan. Apa yang sudah terjadi?

 Zainudin pergi ke Beijing tetapi tidak berani pun untuk berdepan dengan keluarga waris penumpang pesawat hilang MH370....jadi apa kejadahnya jadi Pengerusi Jawantankuasa Waris Penumpang wahai Zainudin ?

 Kalau balik pun, tolonglah cerita sedikit mengenai misinya itu. Ini dok senyap-senyap. Akhbar Malaysia pun duk senyap....

Mujurlah ada yang tolong dedahkan apa yang telah berlaku di Beijing. Mereka di Beijing tu kata tak ada jumpa pun dengan pegawai dari Malaysia ... The Mole melaporkaan :

 SUBANG: Malaysia Airlines hari ini mengesahkan bahawa 10 kakitangannya telah dijadikan tebusan di dewan tarian Lido Hotel di Beijing oleh 200 ahli keluarga penumpang MH370.

 Keluarga waris itu tidak berpuas hati dalam mendapatkan maklumat pesawat yang hilang pada Khamis, 24 April di pukul 3 petang itu kerana hanya kakitangan Penerbangan Malaysia yang hadir pada sesi taklimat itu.

Dilaporkan 60 orang dari mereka telah pergi ke Kedutaan Malaysia dalam usaha untuk mendapatkan seorang pegawai kerajaan untuk menghadiri taklimat tersebut.(Kah! Kah! kah! Zainuddin... ko dah cabut Malaysia???)

Walau bagaimanapun, MAS menjelaskan bahawa kakitangannya telah dikeluarkan pada 1:44.
 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Now you can search Photos & Files in your Group !
You can now search not only your archive of conversations, but also photos and files stored in your Yahoo Group. Give it a try!

" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment