Tuesday, April 29, 2014

RG2011... Fw: MAUT KERANA MEREMPUH PENGADANG TOL

 



SEORANG PEMANDU MAUT KERANA MEREMPUH PENGADANG TOL KAJANG SELATAN KERANA DI PERCAYAI CUBA MENGGELAK DARI MEMBAYAR TOL????

omakkau.blogspot.
 

KAJANG – Seorang pemandu maut apabila kereta jenis Peugeot yang dipandunya merempuh pengadang Tol Kajang Selatan, dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi, semalam.

Ketua Operasi, Mustaza Paijan berkata, mangsa yang berusia 32 tahun meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan dalaman manakala kereta miliknya rosak teruk di bahagian depan.

"Mangsa patah kaki kerana tersepit di stereng dan darah keluar dari hidung dan telinganya.

"Kita menggunakan peralatan hidraulik cutter bagi membuka pintu kereta dan telescopic untuk merenggangkan dashboard bagi mengeluarkan mangsa," katanya.

Menurutnya, berdasarkan makluman awal dari salah seorang pekerja tol di situ, mangsa dipercayai memandu laju sebelum merempuh pengadang tol berkenaan.


Mustaza berkata, mangsa diserahkan kepada pihak polis setelah disahkan meninggal dunia oleh pihak ambulans.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Now you can search Photos & Files in your Group !
You can now search not only your archive of conversations, but also photos and files stored in your Yahoo Group. Give it a try!

" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment