Sunday, May 1, 2011

Re: RG2011... [Perisik Rakyat®] Sumpah Laknat: Samsul Iskandar Laknat

 

salam! sekadar nak mencelah, sekarang ni orang kurang ilmu agamanya sudah lebih bersuara berbanding dengan orang berilmu agama. Sepatutnya kalaulah betul si pelaku itu melakukan zina, dakwa di mahkamah dan buktinya bersama empat orang saksi, bukannya membuka aib orang. Masyaallah besar dosanya di akhirat nanti. Kita semuanya hari-hari berjanji dengan Allah dalam solat ketika doa iftitah, bahawasanya sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku hanya untuk Allah.... tetapi apakan daya ianya hanyalah lafaz semata-mata...... sekadar renungan, terima kasih


From: yusri khatib <yusri762002@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Sunday, 1 May 2011 16:48:12
Subject: Re: RG2011... [Perisik Rakyat®] Sumpah Laknat: Samsul Iskandar Laknat

 

topeng ni pun satu hal. lu Bukan x tau yang sekarang ni dah dekat pru. bila lagi nak tunjuk hero.calon pru? amk dulu mana jadi calon. anwar dan pkr? lu pikir la sendiri. zaid ibrahim masa dalam pkr dulu,berapa misi yang diarahkan, berjaya dia laksanakan. takat menyalak je x guna. samsul? jangan lebih sudu dari kuah. sejarah amk terdahulu, jadi laknat weh. ezam? dah kena laknat dengan kotak2 rahsianya akibat lebih sudu dari kuah. orang lain
yang karam, dia pulak basah

On Sat, 30 Apr 2011 03:25 MYT Topeng Perak� Unmasked wrote:

>Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah
>dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan
>terpenting untuk abad ini.Mekasih...
>
>Perkara paling laknat yang berlaku petang semalam dari sudut pandangan
>mata gua ialah bilamana Ketua Angkatan Muda KeADILan mengetuai
>sekumpulan manusia otak singkat menghalang upacara sumpah laknat yang
>ingin dilakukan oleh Trio Datuk T.
>
>Sam Laknat..! Sam Laknat..! Sam Laknat..!
>
>Gua tak paham apa keperluannya menghalang Trio Datuk T bersumpah Laknat
>melainkan bahawa jika Sam Laknat percaya akan kesahihan Video tersebut.
>Kalau tak percaya pada kesahihan video tersebut, jangan kata sumpah
>laknat, sumpah 110% + 6 kotak sesumpah tahap Dewa 19 pun mesti tak
>termakan beb.
>
>Bagi gua, sape-sape nak bersumpah pasal video tuh, sumpah je lah, kalau
>boleh, bikin 1 majlis sumpah laknat besar-besaran dekat Dataran Merdeka
>ataupun dekat mana-mana Stadium di Malaysia. gua sokong 110%. tapi
>kalau nak bersumpah pakai wakil, memang gua pandang sepi je la. Gua
>ingat buat Haji dengan Umrah je boleh main wakil-wakil, rupa-rupanya
>bab sumpah laknat pun boleh pakai wakil.
>
>Binawe betul la... Beb... Kalau menikah, pengantin lelaki boleh main
>wakil-wakil kan best...
>
>Balik bab Sam Laknat...
>
>Setakat hari ni gua masih tak dapat mengesahkan siapa individu dalam
>video tu... tapi tahap kepercayaan gua tak de la sampai nak buat kerja
>bodoh nak halang orang lain buat kerja bodoh. bagi gua, Sam Laknat
>adalah sebodoh-bodoh manusia di Malaysia pada masa ini.
>
>Hujah gua senang, bersumpah laknat kerana mahu membuktikan tuduhan
>berzina sedangkan ianya tidak ada dalam ajaran Islam ialah 1 kerja
>paling bodoh bagi seorang yang beragama Islam yang mengakui kebenaran
>kandungan Al-Qur'an manakala menghalang sibodoh melakukan kerja bodoh
>adalah 1-1 nya kerja paling bodoh oleh orang yang paling bodoh dan
>orang yang paling bodoh dalam hal ini ialah - Sam Laknat.
>
>Kerja bodoh yang Sam Laknat lakukan pada hari ini telah berjaya
>menimbulkan Persepsi yang kurang baik di kalangan golongan atas pagar.
>
>Dengan kejayaan Sam Laknat mengganggu upacara Sumpah Laknat oleh Trio
>Datuk T yang kesemuanya bodoh belaka, maka Persepsi golongan atas pagar
>telah berjaya dibawa ke pihak gerombolan iaitu kemungkinan "tuduhan"
>skandal seks tersebut adalah benar dan bukannya palsu.
>
>Kalau gua jadi orang bodoh yang baca surat khabar Media Perdana tentang
>kejadian bodoh Ketua AMK dan kuncu-kuncunya, perkara pertama yang akan
>gua cakap dalam hati gua ialah - "Mesti skandal seks tu bukan tuduhan,
>kalau tuduhan, kenapa AMK nak halang Eskay bersumpah..?, takut kena
>laknat ke..?"
>
>Sam memang Laknat...
>
>
>
>--
>Posted By Topeng Perak® Unmasked to Perisik Rakyat® at 4/30/2011
>02:55:00 AM

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment