Monday, May 23, 2011

RG2011... Jualan Penghabisan Stok Siri Buku Cerita Kanak-kanak

 

Siri buku cerita kanak-kanak yang sebelum ini hanya untuk pasaran perpustakaan sekolah-sekolah seluruh Malaysia kini dapat anda miliki dengan diskaun hebat sehingga 85%. Promosi istimewa ini hanya untuk pembelian secara online di laman web www.books.perintis.com.my atau sila hubungi Cik Nor di talian 03-90195303.

 

 

Terdapat juga Jualan Buku Bekas Pameran, potongan sehingga 50% harga pasaran. Buku yang dijual adalah dalam keadan sedikit kotor atau terlipat pada bahagian kulit buku. Bahagian isi buku adalah elok dan tidak terjejas. Promosi istimewa ini hanya untuk pembelian secara online di laman web www.books.perintis.com.my.

 

 

If you experience problems viewing this newsletter, view it on our website.

Siri-siri buku cerita kanak-kanak yang sebelum ini hanya untuk pasaran perpustakaan

sekolah-sekolah seluruh Malaysia kini dapat anda miliki dengan diskaun hebat sehingga 85%. Promosi istimewa ini hanya untuk pembelian secara online di laman web www.books.perintis.com.my.

Jangan lepaskan peluang untuk memiliki buku-buku cerita kanak-kanak pada harga yang hebat! Berikan anak anda bahan bacaan berkualiti sempena cuti sekolah ini.

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment