Tuesday, May 24, 2011

RG2011... Keikhlasan

 

Keikhlasan

Bismillah, 


Saya dengar quote di atas dari radio IKIM. Rupanya seronok dengar radio pagi-pagi hari. Sambil memasak, sambil menyedarkan diri. Sebab tu kalau nak hantar anak ke sekolah, saya suka naik Kelisa saya sebab dengan Kelisa tu, siaran IKIM akan kedengaran lebih jelas. Saya tak pasti, tapi saya rasa bila kita ikhlas, kita akan lebih seronok. Walaupun kadangkala apa yang kita lakukan tu tak ada makna bagi orang lain, tapi kita tetap rasa seronok kerana kita tahu ALLAH sentiasa tahu.

Saya search perkataan keikhlasan dalam FB saya, dan hasilnya saya dapat dari orang2 di bawah. Bacalah dan nilai dari sudut anda pula. Cuma saya nak bgtau bahawa saya suka apa yang ditulis oleh Prof Muhaya. Dari semasa saya belajar dulu lagi, bicaranya begitu menusuk ke kalbu. Saya rasa saya lebih memahami apa itu keikhlasan dari seorang 'pakar mata'.





Semoga ada sedikit manfaat yang kalian dapati dengan membaca berkenaan ini hari ini :))


--
http://sitisifir10.blogspot.com

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment