Sunday, May 1, 2011

RG2011... Satu sumpah, UMNO bakal terkubur.

 

Satu sumpah, UMNO bakal terkubur.

Assalamualaikum WBT,

Politik Malaysia kini dilanda dengan aksi sumpah-sumpah pula. Walaupun terdapat perbezaan pendapat dikalangan ulama dan cerdik pandai agama dalam perkara tersebut perkara tersebut telah pun berlaku.

Terbaru, Dr Mohd Asri telah mencadangkan Anwar Ibrahim turut mengangkat sumpah untuk mempertahankan dirinya. Ketika Saiful Bukhari mengangkat sumpah, Dr Mohd Asri mempertahankan Anwar Ibrahim agar tidak perlu mengangkat sumpah dan ianya mendapat sokongan padu dari penyokong Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat. Kini mungkin Dr Mohd Asri akan diserang pula oleh mereka dengan kenyataannya itu.

Secara peribadi saya sependapat dengan Dr Mohd Asri agar Anwar Ibrahim mengangkat sumpah untuk mempertahankan dirinya. Dengan satu sumpah, saya percaya PKR dan Pakatan Rakyat akan berbondong-bondong menerima ahli barunya dan kebanyakkannya adalah dari UMNO. Jadi, kenapa perlu mencari alasan lagi kerana inilah cara terbaik bagi Anwar Ibrahim membersihkan namanya dan saya berani jamin Najib hanya berani membubarkan parlimen setelah cukup tempoh matangnya.
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment