Wednesday, July 4, 2012

Re: RG2011... Gambar Rosmah Mansur yang pelik tersebar..

 

Salam...sy tidak mahu komen apa2 tentang perkara ni..sbb sy bkn nk berpolitik..tp sedikit terkejut..bila si penulis yg tulis bab perbezaan iaitu ilmu agama..: TIADA..SEBAB JAHIL  dan tidak mahu belajar dengan lebih mendalam..mengapa kita ni senang2 aje nk mengatakan org jahil..tiada agama....KITA NI SIAPA????sunggup pon seseorg itu jahil ke apa???bukan ke dgn gambar ni..boleh mengaibkan org???MENGAIBKAN ORG ada lah dosa besar tau...lps tu pulak..ramai pulak yg menyokong..mengutuk..bertambah2 laa dosa...free2 aje yg kena kutuk tu dapat pahala..sudahlah korang duk mengaibkan org..x kira laa pihak parti mana2 pon..

2012/7/4 roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
 

http://3.bp.blogspot.com/-d56ea51fPDU/T_MNwdzgKrI/AAAAAAAAJu0/76X6gac-lqI/s640/563872_320385408056238_1958212498_n.jpg



Pelik.

Memang pelik bila utusan + umno + tv3 + perkasa dan geng2 mereka menyerang dap dalam isu masuk ke masjid dan surau tanpa menutup aurat sepenuhnya. Aku sedang mengkaji dan menyiasat kenapa umno + tv3 + perkasa + utusan hanya nampak bab wakil rakyat dap masuk ke surau tetapi tak nampak bab rosmah mansur masuk ke surau.

Nanti dah habis kaji dan siasat insya-Allah aku takan share kat sini. Pepandai lah korang kaji dan cari sendiri jawapan dia oke.

kah kah kah

Ameno : Mohon adakan siasatan suruhanrajaya diraja bagi menyiasat kes di atas. Harap2 ZN tweet lah permintaan aku neh... ekekek..


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment