Monday, July 2, 2012

RG2011... Apa Cerita Ni....Exco belum lulus Lebuh Raya Kota Bharu-Kuala Krai

 



Apa Cerita Ni....Exco belum lulus Lebuh Raya Kota Bharu-Kuala Krai

KOTA BHARU 2 Julai - Walaupun projek Lebuh Raya Kota Bharu-Kuala Krai masih belum diluluskan mesyuarat Exco, Kerajaan Pas Kelantan telah meminta rakyat negeri itu menghulurkan derma bagi membantu pembinaan projek tersebut. Perkara itu disahkan oleh Pengerusi Jawatankuasa Perancangan Ekonomi, Kewangan dan Kebajikan negeri, Datuk Husam Musa pada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) hari ini.
Beliau mengakui ia akan dibawa dalam mesyuarat Exco pada 4 Julai ini dan kerja-kerja awal untuk membina lebuh raya tersebut bermula sebaik sahaja pelan yang diukur oleh juru ukur bertauliah diluluskan. 
Menurutnya, sehingga kini hanya 30 kilometer daripada 78 kilometer jajaran untuk membina lebuh raya tersebut siap diukur dan akan dibawa ke dalam mesyuarat Exco Rabu ini.Rakyat Kelantanlah yang menjadi mangsa....percaya yang apa dikatakan oleh pemimpinnya...ada masalah saja ditunding jari lah kepada kerajaan pusat bahawa ada sabotaj dalam kerajaan pusat kepada kerajaan kelantan PAS.USAHA UNTUK GAGALKAN PROJECT JAMBATAN PADA RAKYAT...ORANG KELANTAN YANG PERCAYAI KATA KATA AKAN MARAH LAH ATAU BERTAKBIRRRRR......INILAH PERANGAI PEMIMPIN PAS.....

-- 

--
More story log on to
http://www.bazookapenaka.com




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment