Tuesday, October 4, 2011

Re: {Disarmed} Re: RG2011... Perempuan dan betina

 

Hehehhe saya suke kata2 penulis ni (Bro Mamat). Kata2 tanpa selindung in same time bagi peringatan =)
Thanks Bro...
 
Regards,
 
Finance Department
SME Aerospace Sdn Bhd
Tel: 603-6286 0777 ext 119
Fax: 603-6156  6941
Email: payment@smea.com.my
----- Original Message -----
From: sue sweet7
Sent: Monday, October 03, 2011 2:16 PM
Subject: {Disarmed} Re: RG2011... Perempuan dan betina

 

lelaki diciptakan sebagai pemimpin bukan pelingkup.....pandang cermin dan lihat diri sendiri.....

2011/10/1 Bro Mamat <kgmelayu@yahoo.com.my>
 

Teringat aku dialog allahyarham Tan Sri P.Ramlee dalam kisah musang berjanggut... hurm~ jika difikirkan semula , memang berbeza antara perempuan dengan betina.. senang cerita, perempuan ni boleh jaga harga dan maruah diri. yang betina pulak memang tak de harga diri.. kalu bercakap pasal maruah, mengaku bermaruah. tapi dok buat benda2 yang tak bermaruah dan tak bermoral...

zaman skarang pon aku tengok dah makin ramai betina dari perempuan.. pantang jumpa lelaki atau lebih tepat digelar jantan, mula la nak menggedik. perempuan betina skarang memang mudah dijinakkan dan di buat macam anak patung oleh jantan2.. kadang2 perempuan yang elok pon boleh di'betina'kan oleh sang jantan. some say, perempuan jadi begitu sebab lelaki la yang nak dia jadi begitu. demi cinta, dia rela berkorban dan buat apa saja demi lelaki tercinta. wadafak~ hello... NAH!! aku angkat jari tengah dulu.. LAN...CAU !!!!

cinta??? sayang?? serahkan segala-galanya?? eeiii~ geli bulu idung aku..padahal tadi je baru aku potong bulu idung..tapi itu hakikat bila mana naluri perempuan tu memang mudah termakan pujuk rayu jantan. jantan bagi ayat2 manis skit, puji2 ckit, taburkan janji manis dan romantik ckit,belanja pulak..pastu jantan said, " sayang, boleh la kita ehem..ehem...". pastu ambik video.."ala...ni untuk stok simpanan peribadi.." si perempuan ni pon ikut je la.. sebab dah tangkap cintan habis...tup-tup tetiba je perempuan ni jadi femes.. ye la.. jadi tumpuan kat internet.

bila dah abis milo, tin milo pon dibuang la merata-rata...sang jantan berkata, "ko dah tak suci lagi.. mana layak nak jadi bini aku. aku nak bini yang elok". so, byebye la sayang.. kau dan aku tak mungkin bersatu biarpun dah bersetubuh.. tinggal la si betina bersama zuriat haramnya.. pastu terjadi la plak kes pembuangan anak kucing dan anak manusia secara berleluasa...Di sini kita nampak betapa kimaknya perempuan itu kerana begitu mudah menjadi betina hanya kerana love is cinta.. i lap u..u lap me... u run, i run...u jump, i just look and said byebye...

aku nak ingatkan kaum pompuan semua.... jangan la ikutkan sangat kata-kata jantan ni. kalu nak bercinta pon, biar ada batas.. pandai2 la tanamkan tekad agar tak melampaui batas.. nafsu memang susah dikawal.. tapi try jangan ikutkan sangat nafsu tu.. tak mati pun kalu tak ikut nafsu..kalu jantan nak tinggalkan korang, biarkanlah je... ramai lagi lelaki yang baik macam aku ni.. hahahahahaha(-_-

Janganlah kamu wahai perempuan mudah di betina kan oleh sang jantan.. kadang2 aku pelik, tengok perempuan cantik2.. tp couple ngan mamat yang macam haram jadah.. last2 kena tinggal jgk ngan mat gamp.ang tu.. kes??? abis milo sudah.. pastu ko ingat senang2 ke lelaki lain nak terima ko yang dah takde milo. bagi kasi tin kosong, siapa mau??

Ingatlah perempuan, jangan nak menyalahkan si jantan kalu dah di tinggalkan. sebenarnya korang yang cari pasal tu kenapa?? cinta tak perlu dibuktikan.. biarlah ia lahir dari hati..jangan cinta hanya kerana nafsu seperti kambing.. acap kali aku berfikir, kenapa la lelaki suka mempermainkan perempuan.. dan kenapa perempuan begitu b.odoh percaya dengan lelaki lelaki gam.pang ni.. sampai sekarang aku masih tak mengerti... dan sampai sekarang aku masih tertanya-tanya, kenapa perempuan yang elok tidak ditemukan dengan lelaki seperti aku. kenapa mesti perempuan ditemukan dengan jantan yang suka membetinakan mereka.....aku kesian tengok perempuan yang mana setia gila ngan cinta mereka tetapi akhirnya dipermainkan....

aku bukan kata semua perempuan macam tu.. tapi kepada perempuan yang memang buat pape tak pakai otak. aku tahu masih ramai perempuan yang cerdik dan tahu bezakan yang mana baik, yang mana buruk..tahu menjaga maruah diri. tapi percayalah, perempuan memang mudah diperdaya oleh lelaki. Ingatlah perempuan sebelum kamu menyesal...(mati la aku kena attack ngan perempuan lepas ni..)




ni lah gambar bukti cinta sejati..."sayang..buka towel plak.. abang nak ambik gambar ni..nk wat koleksi peribadi (nanti abang upload kt internet, baru la sayang nanti jadi glamour macam artis tu )"




--
Sila berkunjung ke...
http://www.hobbykidskiosk.blogspot.com/ pelbagai jenis pakaian untuk bayi dan kanak-kanak.
http://anggunayukiosk.blogspot.com/ pelbagai jenis pakaian wanita
http://serianggunkiosk.blogspot.com/ pelbagai produk penjagaan diri

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment