Tuesday, February 19, 2013

Re: RG2011... Biarlah Saya Mula Dulu

 

hamdulillah Lah
Bukan mudah utk seseorang boleh berlapang dada seperti anda...ini hijrah yang sangat baik



From: lah68 ripen <lah68_ripen@yahoo.com.sg>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, February 18, 2013 5:44 PM
Subject: Re: RG2011... Biarlah Saya Mula Dulu

 
"Mengeluarkan bahasa-bahasa kesat daripada kamus tulisan saya" susah juga rupanya ayat aku nie orang nak paham yer...tak apa itu kerana kelemahan diri saya sendiri... untuk lebih mudah.. tiada lagi bahas kesat atau nista dalam tulisan-tulisan saya akan datang sebaik mungkin cuba untuk berikan komen dengan fakta bukan kata nista..itu jer.. maaf kerana ayat saya mungkin mengelirukan.. hehehee...TQ kekupumalam kerana menyedarkan saya akan kesilapan ini.. TQ...

--- On Sun, 17/2/13, kekupumalam@yahoo.com <kekupumalam@yahoo.com> wrote:

From: kekupumalam@yahoo.com <kekupumalam@yahoo.com>
Subject: Re: RG2011... Biarlah Saya Mula Dulu
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Sunday, 17 February, 2013, 10:57 PM

 
"Mulai hari ini saya berjanji untuk mengeluarkan bahasa-bahasa yang kesat daripada kamus tulisan saya bila mana membidas atau berhujah kepada pihak lawan".

Berjanji untuk mengeluarkan?
Hayoo..
Ni salah type ke?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

From: lah68 ripen <lah68_ripen@yahoo.com.sg>
Sender: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Fri, 15 Feb 2013 20:21:30 +0800 (SGT)
To: <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; JARUM EMAS<jarum_emas@yahoogroups.com>; <respeks_group@yahoogroups.com>
ReplyTo: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RG2011... Biarlah Saya Mula Dulu

 
Assalammualaikum dan salam sejahtera..
 
Rasa berdosa pula kepada rakan-rakan group khususnya dari kumpulan penyokong UMNO/BN. Oleh itu saya dengan rendah diri, memohon ribuan maaf kepada semua rakan-rakan dalam group yahoo terutamanya geng penyokong tegar UMNO. Saya sedar bahawa hak untuk menyokong dan mengundi mana-mana parti adalah hak individu.
 
Mulai hari ini saya berjanji untuk mengeluarkan bahasa-bahasa yang kesat daripada kamus tulisan saya bila mana membidas atau berhujah kepada pihak lawan. Kepada rakan-rakan group yahoo, Mato Baso, Ustazah kartina, Nizam Penang, Shred, A. Bakar Attan, Amri, Prof Rio dan rakan-rakan lama seperti Zie Lipan, Naza serta mereka-mereka yang telah hilang namanya dalam ingatan saya, saya memohon berbanyak kemaafan. Harap dapat maafkan saya.
 
Saya juga memohon maaf kepada rakan-rakan sekumpulan dengan saya andai ada tulisan atau komen saya yang menyakitkan hari rakan-rakan semua. Rasanya sudah tiba masanya untuk mengubah cara berdebat dengan hujah dan fakta bukan dengan nista.
 
Buat kumpulan penyokong UMNO/BN.. saya ingin maklumkan bahawa saya kekal dengan pendirian saya, saya hanya mengubah cara berhujah atau menulis komen terhadap isu yang rakan-rakan utarakan..hehehee.. jadi jom teruskan debat kita...dengan hujah dan fakta bukan kata nista.. tapi  kalau korang nak teruskan dengan cara korang persilakan.. hak menyokong sesuatu parti adalah hak masing-masing. Begitu juga hak untuk menulis cuma bagi saya..menghina dan mencemuh bukan hak saya lagi...
 
Sekian, salam... 


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (7)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment