Thursday, February 21, 2013

Re: RG2011... Re: Fw: Cerita sedih waris penerima BR1M

 

jgn la kutuk dia pulak..awk tak duduk dlm keadaan dia awak tak rasa hinaan...
yg salah dlm hal ini ialah petugas terbabit...tidak guna budi bicara langsung...


From: Md Aiyub Sulaiman <pekkauwer@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, February 20, 2013 5:48 AM
Subject: RG2011... Re: Fw: Cerita sedih waris penerima BR1M

 

Maaflah sekiranya menyampuk, sebenarnya, seperti dicomen diatas memang betul, tak semestinya salah Kerajaan, mungkin awak salah tafsir dan salah channel yang menjadikan begitu. Kebetulan awak berurusan dengan puak puak yang memang anti kerajaan, maka macam macam lah jadinya (nagetive), benda yang kecil. ?.. Ha jadi bahan issu. Saya tengok orang orang tua bangsa India, Cina dan lain lain elok tak ada apa apa. Entah entah awak hendak layanan istimewa kot,.....heii tak bolih lah macam itu. Bila keadaan membabitkan orang beribu ribu, macam macam lah terjadi, jangan lah dilebelkan terus kerajaan zalim. Awak bayar cukai ke....?. Awak kena faham bab bab cukai, barulah bolih komen. Kalau awak dah bernazar tak akan tuntut BR1M!... Pegang betul betul kata kata awak, jangan tahun tahun akan datang, senyap senyap awak menyempil dan berebut-rebut mengambinya secara senyap senyap... Tuhan nampak, jangan jadi orang orang yang mengutuk kerajaan buat, tetapi dia yang dahulu menikmatinya. Sebab itulah kita orang Islam jangan sangka buruk, tuhan ada, biar tuhan yang menentukannya.



Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (11)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment