Wednesday, February 20, 2013

Re: RG2011... Runtuh kali ke 2

 

Maaf  adakah kerja2 ini di lakukan oleh kontrektor melayu atau Cina??? adakah semua kerja ikut peraturan dan ikut spefikasi dalam pelan??? adakah barang2 dan bahan2 yg di gunakan ikut dalam pelan??? logik nya kalau semua sudah ikut pelan dan spefikasi yg betul tak mungkin akan runtuh...kecual  salah draw pelan dan salah kira jumlah bahan dan jumlah berat...adakah jurutera dan akitek yg terlibat menyelia  projek ini...kalau kerajaan British buat  Terosong yg paling besar  DI BAWAH LAUT DI ANTARA ENGLAND DAN FRANCE TIDAK RUNTUH ATAU TEROWONG BOCOR  YG BEGITU BESAR  TAK ADA APA2 YG BERLAKU  KENAPA  PROJEK  SEBESAR  TAHI KUCING MENJADI MASALAH RUNTUH  HA...HA...HA

2013/2/20 white4clean <white4clean@yahoo.com>
 

Tak tahulah apa keputusan rakyat Terengganu dlm PRU13 nanti...
............................................. 
 
Stadium di T'ganu runtuh kali kedua jadi bahan ketawa
1:59PM Feb 20 2013  
Bumbung Stadium Sultan Mizan di Terengganu yang sedang diperbaiki runtuh sekali lagi dalam satu kejadian yang mencederakan tiga orang pekerja tempatan hari ini.
Laporan The Star Online menyebut, struktur besi untuk bumbung stadium tersebut runtuh dalam kejadian pada kira-kira jam 11.30 pagi ini.
Tiga orang pekerja yang terperangkap di bawah runtuhan tersebut berjaya diselamatkan dan dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah.
Laporan itu juga menyebut, pihak bomba dan pois sedang menjalankan siasatan di lokasi kejadian.
Ia merupakan kejadian kedua selepas bahagian bumbung stadium di Gong Badak, Kuala Terengganu itu runtuh pada Jun 2009.
Gambar yang merakamkan kejadian itu beredar pantas di ruang Internet hari ini dan menjadi bahan jenaka di kalangan pengguna media sosial


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment