Monday, January 17, 2011

RG09... IKLAN : Life Coaching KLINIK SUKSES

 

Salam Sejahtera,
Saya terkesima dengan perkongsian email ini oleh Kak Aniz. Ini membuatkan saya juga teruja untuk mengikuti program Life Coaching KLINIK SUKSES.
Mungkin anda juga begitu.. jom kita ikuti sama-sama email ini..
[Email ini disiarkan atas kebenaran peserta ini dan nama asal telah ditukar atas persetujuan beliau. Semoga lebih ramai lagi yang akan mendapat manfaatnya, insyallah.. - K. Aniz]
 
"Salam Aniz,
 
Jutaan Terima Kasih atas pertolongan Aniz semalam. Semalam seperti satu percutian yang indah sekali. Akak rasa lega, seronok..tak boleh nak digambarkan. Barulah akak tau seronoknya berdoa bila apa yang ada didada ni dah keluar.
 
Just nak share cerita... Mak akak terseliuh kakinya dah dua minggu dirumah akak. Dah puas ubat itu dan ini, sekejap baik lepas tu bengkak dan sakit balik. Semalam lepas sembahyang Asar, baru akak sedar yg akak tak pernah doakan supaya mak akak sembuh. Masa lepas asar tu akak gunakan teknik Aniz dan berdoa.
 
Malam tu, akak just jalan-jalan minum teh tarik ngan suami,sebelah kedai tu ada farmasi..secara automatik akak terus tanya ubat kaki mak akak. Dipendekkan cerita masa bangun sahur, mak akak menjerit yg kaki dia dah tak sakit langsung,boleh berjalan. Ya Allah...Syukur sesangat...awesome!!!
 
Hari ni mak mertua akak suruh masakkan puding telur untuk dia...dasar!!! Walaupun rasa geram sebab lepas tu dia bayar pulak harga puding tu...memang geram tapi rasanya hanya geram kat mulut ajer, kat hati rasa tak berat macam dulu lagi. syukur Alhamdulillah! Lagi satu, anak akak yg sulung nak join personal coaching ngan Aniz, boleh ker...bila aniz free?
 
Nanti Aniz bagitau ye..."
 
Menantu idaman Malaya (bukan nama sebenar)
Untuk ikuti lebih lanjut program Life Coaching KLINIK SUKSES boleh klik pada link ini http://kliniksukses.anizanwar.com/index.php?ref=iekin78

Salam hormat dari saya,
SITI NORASHIKIN  ABDUL LATIF
http://kliniksukses.anizanwar.com/index.php?ref=iekin78

 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment