Sunday, January 9, 2011

RG09... IKLAN: MIZAM AIR PENAWAR PENYAKIT

 

MIZAM

KOMBINASI KHAZANAH ALAM CIPTAAN ILAHI

 

DI BAWAH SENARAI PENYAKIT YANG KERAP MENYERANG DI KALANGAN MASYARAKAT,

KELUARGA DAN DIRI SENDIRI:

• Keletihan, Kelesuan, Masalah Tidur

• Tekanan Darah Tinggi

• Osteoporosis / Tulang Mudah Reput

• Stroke / Parkinson / Sakit Saraf

• Masalah Jantung dan Kencing Manis

• Sakit Kepala atau Migrain

• Lelah / Batuk Kering

• Mengeluarkan Angin dalam Badan

• Kehamilan / Keputihan / Sengugut

• Melancarkan Perjalanan Darah

• Melapangkan Saluran Pernafasan

• Penyakit Kulit, Alahan atau Kulat

• Jerawat dan Resdung

• Sendi / Gout / Lenguh Badan

• Menghilangkan Bau Badan dan Kaki

• Meningkatkan Kecerdasan Otak

• Meningkatkan Daya Tenaga Batin

• Memudahkan Pembuangan Air Kecil dan Besar

• Buasir / Buah Pinggang / Kolestrol Tinggi

• Menghindari Gangguan Jin & Makhluk Halus

 

 

AIR ZAM-ZAM

Rasulullah SAW bersabda,

"zam-zam lima syuriba lahu," maksudnya "Air zam-zam akan melaksanakan pesanan dan niat yang meminumnya."

 

"Barangsiapa minum supaya kenyang, dia akan kenyang. Barangsiapa minum untuk menyembuhkan sakit, dia akan sembuh."

 

"Sebaik-baik air di atas muka bumi adalah Air zam-zam,ianya mengenyangkan dan menyembuh penyakit"

 

– (HR Bukhari dan Muslim.)

Subhanallah. Sebab itulah air mukjizat Zam-Zam begitu berkhasiat, kerana ia juga menyimpan pesanan do'a jutaan manusia selama ribuan tahun sejak Nabi Ibrahim AS.

 

Dari hadis dan nukilan para ilmuan, terdapat 12 manfaat yang mahsyur daripada air zam zam :

 

• Syaba'ah - mengenyangkan

• Murwiyah - menyegarkan

• Nafi'ah - memberi manfaat

• Afi'yah - menyihatkan

• Maimunah - keberkatan

• Barrah - memiliki kebaikan

• Mahmudah - kebaikan

• Kafiyah - mencukupkan

• Mu'dzibah - mencegah rasa dahaga

• Syifa Saqamin - menyembuhkan penyakit

• Hazmatu Jibril - keluarnya dari pijakan tumit jibril

• Maghfirah – keampunan

 

 

MINERAl PUTIH

Mineral semulajadi yang paling lengkap dan seimbang kajian sains mendapati, suatu ketika dahulu, Mineral Putih dikenali sebagai Emas Putih kerana ia hanya dihidangkan kepada golongan diraja. Selama beratusratus

tahun lamanya, para penyelidik perubatan telah mengetahui bahawa mineral semulajadi mempunyai kesan positif terhadap kesihatan tubuh badan.

 

 

MIZAM mengandungi ELEMEN SEMULAJADI YANG DIPERLUKAN OLEH TUBUH BADAN MANUSIA. MIZAM merupakan KOMBINASI KHAZANAH ALAM.

 

Mineral Putih telah wujud semulajadi sejak jutaan tahun lalu dan merupakan sumber yang bersih dan bebas dari sebarang pencemaran alam.

 

Digabungkan dengan air ZAM ZAM yang mengandungi 92 "Natural" Elemen Mineral dan diketahui umum khasiatnya.

 

Semua mineral dan elemen-elemen surih yang terkandung dalam produk ini larut air untuk memudahkan penyerapan oleh tubuh. Pengambilan harian mampu membekalkan mineral dan elemen-elemen surih yang kadangkala tidak

mencukupi dalam diet harian kita.

 

 

 

TATACARA PENGGUNAAN MIZAM:

• HANYA TITISKAN DALAM AIR MINUMAN 2 -3 TITISAN.

• MULA DENGAN BISMILLAH

• BACA ISTIGHFAR - 3 X

• BACA SELAWAT KEATAS NABI - 3X

• AMALKAN SECARA ISTIQOMAH 1 X ATAU 2 X SEHARI.

• BERTAWAKKAL KEPADA ALLAH TAALA.

 

TATACARA PENGGUNAAN BAGI PERUBATAN MAKHLUS HALUS / GANGUAN:

• TITISKAN MIZAM DALAM AIR 2 - 3 TITIK

• MULA DENGAN BISMILLAH

• BACA ISTIGHFAR - 3 X

• BACA SELAWAT KEATAS NABI - 3X

• AL-FATIHAH - 1 X

• BACA AYATUL KURSI ( 9 WAQAF ) - 1 X

• BACAAN SURAH 4 QUL - 1X

• TIUPKAN KEDALAM AIR HINGGA HABIS NAFAS

• BERI MINUM DAN SAPUKAN SELURUH WAJAH PESAKIT

 

ATAS IZIN DAN RAHMAT DARI YANG ESA, INSYAAllAH MIZAM DAPAT MEMBANTU.

 

 

 

TESTIMONI

 

"Sebelum ini saya mengalami

masalah mengantuk, selalu letih

dan sakit sendi-sendi. selepas saya

mengambil MIZAM, alhamdulillah,

akhirnya rasa mengantuk, selalu

letih dan sakit sendi saya hilang. kini

saya semakin sihat."

 

ZALEHA BINTI CHE MUDA

M 23, kg paya balai besar

23000 dungun, terengganu

014-8108507

 

"saya mengalami sakit kencing

manis yang teruk. badan selalu

letih dan lesu serta tidak bermaya.

keadaan kesihatan saya amat merungsingkan

saya kerana tidak dapat

melakukan kerja-kerja rumah seperti

dahulu. setelah saya diperkenalkan

dengan MIZAM dan hampirkan dua

minggu menggunakan produk ini,

kesihatan bertambah baik. allah

telah kembalikan semula kesihatan

saya. bersyukur sangat-sangat

kerana saya dapat melakukan kerjakerja

rumah seperti biasa. alhamdulillah,

saya dapat mengerjakan solat

saya dengan lebih sempurna."

 

MARIAM BINtI SAAD

520812-02-5246

 

 

"Saya mengalami sakit darah tinggi,

batuk, lelah dan letih lesu serta tidak bermaya.

Selama 2 tahun sudah pelbagai

cara sudah saya cuba termasuk hospital

dan klinik swasta namun keadaan

kesihatan saya tetap sama dan tiada

perubahan sehinggalah saya di perkenalkan

dengan MIZAM. Selepas mengamalkan

pengambilan MIZAM selama

2 minggu, saya yang sebelum ini tidak

dapat berjalan dan melakukan kerja-kerja

harian, kembali pulih. alhamdulillah,

kini saya mampu berjalan dan kesihatan

saya semakin baik."

 

HUSIN BIN MOHD AMIN

 

No. M 22 Kg Paya

Balai Besar 23000 Dungun,

Terengganu

013-9738071

 

"Tiba-tiba rasa berdebar-debar dada,

berat tengkuk, rasa macam orang tekan

pada waktu maghrib atau waktu2

tertentu,fikiran jadi rungsing, saya berjumpa

pengamal perubatan islam dan di

sahkan gangguan spiritual, selepas mencuba

MIZAM dengan petua cara yang ust.

osman beri, alhamdulillah membantu."

 

SITI NOR BT SYEIKH ABDULLAH

Pongsu Seribu Pulau Pinang

019-4703432

 

DAPATKAN SEGERA!

PRODUK HALAL BUATAN BUMIPUTERA MUSLIMIN

 

JADIKAN MIZAM SEBAHAGiAN DIET PENTING KEHIDUPAN ANDA SEKELUARGA


MIZAM BOLEH ANDA MILIKI DENGAN HARGA RM36/SEBOTOL

*kos penghantaran RM7/sebotol

*kos penghantaran adalah percuma untuk 5 dozen ke atas



1. Membuat pembayaran ke akaun:-

    CIMB, Ina Nuraini Binti Ahmad, No. Akaun :  1479-0000356-52-2


2. Nyatakan detail pembayaran (bank-in skali caj penghantaran), Nama Penuh, No Telefon, serta Alamat Pengiriman.


3. Sila emailkan keterangan pembayaran kepada penawarp@yahoo.com @ SMS details ke nombor 0173978231

4. Saya akan memberi maklum balas melalui email@sms kembali.








__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment