Wednesday, January 19, 2011

RG09... Iklan: Sabun Susu Beras

 

salam,

kalau saya kat sabah kos penghantaran tetap RM 3 juga ke if saya nak beli 3 buku sabun?

2011/1/18 noor zalifa zakaria <ifacayang@gmail.com>
 

Hai...

Saya di Prima Damansara. Utk COD, blh buat di sekitar kawasan Prima Damansara @ Damansara Damai.
Selain dr tu, sy akn pos express brg dgn caj penghantaran RM3. Total is RM13 utk seketul sabun.
Tq...

2011/1/17 CASSANDRA SAMUEL <cassandramala@gmail.com>

 

Hai, Pn Ifa
Nama saya Cassandra. Saya nak beli sabun ni. Boleh dapat dekat sekitar Puchong.

2011/1/17 noor zalifa zakaria <ifacayang@gmail.com>

 

RM10 (20gm) + RM3 kos pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak.
COD di Prima Damansara & Damansara Damai
  • Menaikkan Aura Seri Wajah secara semulajadi
  • Menjadikan kulit lebih cerah, halus & tegang tanpa pengelupasan
  • Berkesan menanggalkan kotoran, minyak, sel kulit mati, parut jerawat & jeragat.
  • Berkesan menanggalkan bekas 'make up' pada kulit muka
  • Menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak, dicelah-celah peha & siku
  • Sesuai digunakan untuk orang yang mengahadapi masalah kulit dan resdung
  • Mampu meberikan kesegaran sepanjang hari serta badan tidak melekit walaupun berpeluh
  • Boleh mengatasi masalah bau badan.
TESTIMONI
Nadia, KL - Sabun Susu Beras Citra sememangnya yg terbaik buat diri saya. Selepas menggunakannya, hanya dlm masa 2 minggu sahaja kulit wajah serta badan saya yang kelihatan kusam sebelum ini menjadi lebih cerah, gebu & berseri-seri. Tiada lagi masalah jerawat dan kesan parut di belakang badan saya juga turut hilang. Bagi setiap wanita di luar sana yang mementingkan kecantikan dan ingin kelihatan cantik & menarik, jawapannya ada pada Sabun Susu Beras Citra. Selamat mencuba!

Nini, Bagan Serai - Ucapan terima kasih yg tak terhingga kpd teman sepejabat saya kerana telah memperkenalkan saya kpd Sabun Susu Beras Citra ini. Kerana dahulunya saya menghadapi masalah bau badan yg agak kronik. Adakalanya saya berasa tidak selesa dan kurang keyakinan diri bila berhadapan dengan orang ramai. Pelbagai petua dan produk telah saya amalkan tetapi tidak berkesan. Alhamdulillah bau badan saya telah hilang dalam masa tempoh 3 minggu setelah saya menggunakan produk ini. Parut jerawat di muka saya juga semakin pudar.

Nonie, Perak - Saya selamat melahirkan anak kedua saya pada Feb 2010 yang lalu. Semasa tempoh berpantang saya menggunakan Sabun Susu Beras Citra sebagai mandian. Pada mulanya saya hanya ingin mencuba keberkesanan produk ini, setelah membaca artikel di surat khabar. Alhamdulillah, ianya telah memberi impak yang amat positif dan masalah parut akibat rekahan sewaktu mengandung pulih dengan baik malahan kulit saya menjadi semakin halus dan cerah.

Wardiana, Alor Star - Pada dulunya wajah saya gelap & berjerawat. Tetapi setelah saya menggunakan Sabun Susu Beras Citra, kini wajah saya lebih cerah dan jerawat saya semakin berkurangan. Saya amat berpuas hati.

Untuk keterangan lanjut & tempahan...sila 
Hubungi/ sms Pn. Ifa: 016-6907697
atau layari 

COD area Prima Damansara & Damansara Damai




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment