Tuesday, August 7, 2012

RE: RG2011... Bas pancaranmatahari makin x releven..

 

salam...

saya rasa patut bersetuju dgn komen ni. mmg satu masa bus pancaran matahari menjadi pilihan saya. tpi sayang kebelakangan ni trip ke butterworth agak kurang dri pudu. kalo ada pun pagi or tnghari. biasanya kita warga kerja akan naik trip petang. jadi agk malang juga x dpt naik. dri segi jadual rasanye mmg dri dlu konsep "janji melayu" mmg utuh d pegang. bus pkul 10 jalan pukul 11.30...tpi masih bole d terima. servis mmg ok tpi ketepatan masa agak kurang. saya dengar juga syrikat milik bumi ini mmg gah di utara tpi rasanya bole d pertingkatkan dan d perbaiki.




To: respeks_group@yahoogroups.com
From: mohd_naim_anwar@yahoo.com
Date: Fri, 27 Jul 2012 23:22:52 +0800
Subject: RG2011... Bas pancaranmatahari makin x releven..

 

Bas pancaranmatahari.. gah pada suatu ketika dulu... tp utk sebulan dua ni.. dah nmpak pentanda nk tutup dah compny org melayu ni... dengan kenaikan harga tambang yg pada musim cuti dan hujung minggu.. bas pancaranmatahi dah makin x releven... jadual perjalanan jam 10.00 mlm dari shah alam kata nya direct.. tp singgah d jalan duta.. sehingga jam 12.. baik ambik bus jam 12 je mcm ni.. buang masa penumpang... d manakah kewibawaan pemilik atau pengurus syarikat bus setahun jagung yg gah nya hanya x sempat nk 5 tahun..

Sent from Samsung Mobile

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment