Tuesday, August 28, 2012

RG2011... Fw: Cuba Bayangkan Diri Kita Seperti Dia ...

 



 

Cuba Bayangkan Diri Kita Seperti Dia ...

alhusseyn51.blogspot.
 
Abby dan Brittany Hensel, 22 tahun pada Mac lalu adalah sepasang kembar siam, kembali ke TV dengan siri realiti baru 'Abby & Brittany' pada hari Selasa 10 malam di stesyen teevee TLC. Mereka menjadi masyhur tahun lalu melalui dokumentari TLC dan penampilan di rancangan Oprah.

Mereka menjadi perhatian di mana-mana mereka pergi. Kepada orang-orang di Mayer, Minn, mereka hanyalah adik-beradik biasa yang bermain bola tampar di sekolah tinggi.

Mereka merupakan kembar siam seiras , yang seringkali menghadapi beberapa situasi yang menarik.

Di sekolah, mereka dikenakan satu tuisyen untuk kembar, tetapi dua yuran pendaftaran berasingan. Mereka mengambil ujian sendiri dan mempunyai transkrip berasingan. Mereka lulus dari University Bethel Mei lalu, dan cuba untuk mencari pekerjaan.


Soalan yang lebih besar kini setelah mereka berada di luar kolej dan dalam dunia sebenar, bagaimana undang-undang, sumber dunia manusia akan menjaga mereka?

Badan mereka bergabung, dengan kepala pada sebelah kanan Abby, dan Brittany di sebelah kiri. Mereka masing-masing mempunyai jantung mereka sendiri, perut, tulang belakang dan saraf tunjang, manakala organ-organ lain dikongsi bersama.

Mereka mengawal setiap anggota pada separuh badan mereka, membuat penyelarasan dan kerjasama yang diperlukan untuk berjalan dan kebanyakan aktiviti-aktiviti lain. Tetapi mereka akan berhujah atas apa yang ada untuk makan kerana mereka berkongsi makan.


Semua tentang kehidupan mereka adalah kompromi. Salah satu daripada gadis-gadis ini sangat berjimat. Dan satu lagi boros membelanjakan wang. Dua personaliti yang berbeza.

Kalau salah seorang dari mereka jatuh hati dengan seseorang peria, tetapi yang seorang lagi tidak, bagaimana ya? Tambahan pula mereka berkongso organ jantina....

Cuba bayangkan diri kita adalah seperti mereka..... Ish! Kacau sungguh bila memikirkannya!
Sumber: salamone@nydailynews.com

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment